Блейк Лайвлі запустила власний бренд косметики для волосся
Акторка підкорює нові бізнес-вершини
Голлівудська акторка Блейк Лайвлі порадувала шанувальників запуском власного бренду косметики для волосся Blake Brown. Про це зірка повідомила у своєму акаунті в Instagram.
За словами Блейк, розробці лінійки продуктів вона присвятила цілих сім років! Все тому, що акторка прагнула створити засоби, які б мали доступну ціну, але не поступалися б якістю професійній салонній косметиці.
«Я хотіла, щоб мої засоби були веганськими, не жорсткими, без сульфатів, силіконів, парабенів, синтетичних барвників тощо. Як людина, яка відчайдушно любить дизайн, я хотіла, щоб всі слоїки мали приголомшливий вигляд на вашій б’юті-поличці у ванній. Я була безкомпромісною у досягненні всього цього одночасно. І тепер я можу пишатися тим, що ми створили для вас», — розповіла акторка.
До дебютної лінійки увійшли 7 продуктів: шампуні, маски та засоби для укладання з улюбленим ароматом акторки. І жодного кондиціонера! Від нього блондинка відмовилася багато років тому за порадою майстра.
Продажі новинок стартують 4 серпня, а наступного дня запрацює сайт бренду. У рекламному кампейні Блейк позує в стильній чорній шкірянці та вкороченому топі, демонструючи густе та об’ємне волосся.
До речі, справжнє прізвище Блейк — Браун, а логотип на сторінці нового бізнесу зірки нагадує бренди її напоїв, такі як Betty Booze та Betty Buzz.
Фото: Instagram @blakelively