Бренд Bevza дебютував у Парижі з осінньою колекцією
Класичні кольори та аксесуари у формі яйця — символу життя
Український бренд Bevza вирішив змінити локацію для презентації нової колекції. Останні кілька років марка влаштовувала шоу на Тижні моди в Нью-Йорку, а цього сезону перемістилася до Парижа з лінійкою сезону осінь-зима 2023.
Колекція створювалася в Києві на тлі періодичних відключень електроенергії та сирен повітряної тривоги. Саме тому дизайнерка Світлана Бевза урізала колірну палітру до чорного та білого та звернулася до символу круговороту життя, представивши підвіски та атласні сумки у формі яйця. На подіумі ці аксесуари доповнювали вбрання з «пір’ям», вирізаним вручну із залишків тканини, мінімалістичні сукні в підлогу та довгі пальта. У лінійці також можна знайти знакові для Bevza елементи. Серед таких — навушники Seashell та бра у вигляді мушель.
Фото: vogue.com