Бренд Bottega Veneta повертається до соціальних мереж
Через два роки відсутності
Пам’ятаєте, як у січні 2021-го року колишній креативний директор Bottega Veneta Деніел Лі видалив усі акаунти бренду в соціальних мережах? Тоді ці платформи було вирішено замінити впливом амбасадорів та діджитал-журналом Issued by Bottega з фото, відео та музикою, що дозволяють поринути у світ марки. Номери виходили раз на три місяці, але зараз сайт видання недоступний.
Через два роки Дім, яким з листопада 2021-го керує дизайнер Матьє Блазі, кардинально змінює стратегію та спосіб комунікації зі своєю аудиторією. Тому Bottega Veneta знову повертається до соціальних мереж!
Акаунт бренду з’явився у Weibo — платформі мікроблогів, яка широко використовується в Китаї. Там же був опублікований тизер майбутньої колекції сезону осінь-зима 2023, показ якої пройде 25 лютого в рамках Тижня моди в Мілані. Дивіться ролик нижче:
Поява Bottega Veneta у Weibo потенційно може означати швидке повернення бренду в Instagram і навіть створення профілю в TikTok. Керівництво Дому поки офіційно не поділилося новиною про повернення в соцмережі.