Бренд Cosmopolitan відновив роботу в Україні
З 29 березня
Відсьогодні в Україну повернулося видання Cosmopolitan. Hearst Magazines надав компанії DP Media ліцензію на публікацію глянцю, управління вебсайтом cosmo.com.ua та соціальними мережами. Бренд відновив роботу на чолі з головним редактором Юлією Николайчук.
«Бренд, який успішно працював в Україні як під час пандемії Covid, так і під час початку повномасштабної війни, готовий знову бути поруч зі своїми читачками в ці непрості часи, підтримувати їх у повсякденному житті, показувати нові можливості, надихати та піклуватися», — прокоментувала шеф-редакторка.
Також команда глянцю планує організацію публічних заходів, які об’єднуватимуть жінок у непростий період та сприятимуть їхньому особистому зростанню.
Інформацію про те, коли видання вийде у друк, повідомлять пізніше.