Бренд Gepur представив нову колекцію з деніму

Back in time
Український бренд Gepur представив свою нову колекцію з деніму. Натхненням для її створення послужили тренди з нульових, але в більш сучасному прочитанні.
Звідси і назва колекції – Back in time.
До неї увійшли комбінезон, джинсові спідниці та сарафани, сукні та інші базові елементи гардеробу.
Особлива увага в колекції приділена джинсам. Адже вони – не просто базова річ з гардеробу. Зокрема, мішкуваті джинси стали новою альтернативою класичному стилю.
Вони переосмислюють розуміння жіночності, надають свободу рухам і зберігають елегантність.
Балансувати денімовий селект бренд пропонує з різноманітністю верхів – топами, боді та футболками оверсайз.
У кольоровій гамі переважає Baby Blue – колір безтурботної весни. Ніжний, м’який і водночас виразний. Він ідеально вписується як у мінімалістичний casual, так і в сміливий street style.
«Денім втілює силу і рішучість. У ньому жінки століттями виражали себе. При створенні цієї колекції я надихався естетикою ретро, яка переносить нас у часи, коли джинси були маніфестом незалежності», – коментує дизайнер бренду Дмитро Кірдан.
Колекція вже доступна для замовлення на сайті, сторінці бренду в Instagram або у магазинах Києва, Одеси.




Фото: Пресслужба бренду