Бренд Ksenia Schnaider став частиною проекту Pitti Uomo про стійку моду
Заплановану у Флоренції презентацію перевели в онлайн-режим.
Бренд Ksenia Schnaider став частиною проекту престижної виставки чоловічої моди Pitti Uomo. Організатори вирішили відзначити 14 брендів, які впроваджують у виробництво принципи сталого розвитку. Крім Ksenia Schnaider до списку також увійшли Nanushka, Phipps, Y / Project та інші. «Кожен з цих брендів засновує свою роботу на конкретних принципах, від вибору матеріалів до дистрибуції», — коментує куратор Джорджія Кантаріні. Спочатку презентація мала відбутися в липні у Флоренції, але через пандемію організатори переведуть захід у онлайн-режим і кожен бажаючий зможе оцінити проект до кінця жовтня.
0
0
vote
Article Rating
Автор: Admin2
July 21, 2020
Какова ваша реакция?
Влюбился
0
Лайк
0
Нелайк
0
Под вопросом
0