Бренд Rikky Hype відкрив «Вітрину добра» до Дня Святого Миколая

Важлива ініціатива
Напередодні Дня Святого Миколая український бренд Rikky Hype вирішив подарувати трохи дива дітям із дитячих будинків та лікарень і запустив щорічну ініціативу – проєкт-перфоманс «Вітрина добра». Це історія про те, як добро примножується. А також унікальна нагода для кожного стати свідком того, як дитячі мрії поступово перетворюються на справжні подарунки.

«З 2022 по 2024 рік ми передали понад 300 подарунків від наших клієнтів малюкам, які потребують підтримки. Цього року проєкт зростає – і найбільше ми хочемо, аби мрії справдилися у ще більшої кількості дітей, хочемо, щоб вони повірили, що можливе абсолютно все-все-все», – розповідає команда.

У крамниці бренду на Хрещатику, 52, вітрина упродовж місяця буде розділена на дві частини.
Перша – зі щирими малюнками дітей із шелтеру «Місто добра», Харківської лікарні та дитячих будинків Києва, Білої Церкви, а також Дніпровської й Львівської областей.

Друга – жива інсталяція з дарунками, що надходять від клієнтів. Проєкт триватиме доти, доки вітрина не наповниться добром – аж до самої стелі.

Механіка участі проста: до кожного замовлення чи покупки команда додає QR-код із таблицею дитячих мрій. Кожен, кого торкне історія певної дитини, може надіслати їй гостинець, а бренд відповідає за всю організацію та логістику. Таблицю також можна отримати безпосередньо в магазині або написати бренду в direct.

Фото: пресслужба бренду






