До дня Святого Миколая: Даша Квіткова запускає благодійну кампанію «Під подушкою»
Для допомоги хворим дітям
Інфлюенсерка та амбасадорка соціальних проєктів Даша Квіткова ініціює щорічну благодійну кампанію «Під подушкою» у партнерстві з фондом «Таблеточки». Сімейний захід відбудеться напередодні дня Святого Миколая 7 грудня у Києві в ТРЦ Blockbaster Mall і стане фіналом однойменної національної кампанії, покликаної зібрати кошти на ліки для дітей, які хворіють на рак.
Цього року до акції «Під подушкою» долучаться відомі українські бренди, які протягом місяця, з 7 листопада по 7 грудня, продаватимуть свої товари та послуги з благодійним відсотком. Серед них – Solo for Diamonds, INTERTOP, Pakhlava bakery, LoveEpil, Міністерство Десертів, БКК, «Будинок іграшок» та Penelope Bedroom.
«Проведення благодійного заходу «Під подушкою» стає доброю традицією, яку ми з командою втілюємо вже другий рік поспіль. Цим святом я хочу підтримати усіх батьків, які разом зі своїми дітьми борються зі страшною хворобою — раком. Я хочу, щоб вони знали, що не самі у власній війні», — наголосила Даша Квіткова.
Разом з цим гостей івенту чекатиме великий концерт за участі талановитих дітей та відомих українських зірок. Так, свої хіти виконають ALEKSEEV, ROXOLANA, Zlata Ognevich, Alena Omargalieva, Michelle Andrade, а також гурти TVORCHI, KAZKA та MOLODI.