Now Reading
Дженна Ортега стала обличчям нової лінійки adidas

Дженна Ортега стала обличчям нової лінійки adidas

Дженна Ортега стала обличчям нової лінійки adidas

Спортивний одяг нового покоління

 

Легендарний спортивний бренд adidas представив нову лінію adidas Sportswear, обличчям якої стала зірка серіалу «Венздей» Дженна Ортега. Новинка націлена на смаки та стиль молодого покоління. У моделях використовуються новітні технології, які забезпечують такий самий рівень комфорту у повсякденному житті, як і у колекціях створених для спортсменів.

«Те, як я висловлюю себе, чи це вокальна майстерність чи артистична – це те, у що я вкладаю багато енергії, оскільки знаю, наскільки це може надихнути інших. Прийняття себе такою, якою я є, і все, що я відстоюю – своєрідна подорож, в якій завдяки новому досвіду я навчаюсь і відкриваю свої нові сторони. Ось чому я була така рада працювати з adidas над цією новою лінійкою», – ділиться емоціями Дженна Ортега.

Акторка є справжнім відображенням індивідуалізму і універсальності, що ідеально відповідає ключовим меседжам adidas Sportswear.

Дженна Ортега стала обличчям нової лінійки adidas

Ось що говорить про нову лінійку старша дизайнерка спортивного одягу adidas Жасмін Байно: «Ми дуже раді, що Дженна приєдналася до сім’ї adidas і очолюватиме adidas Sportswear, оскільки нова лінія – це справжнє свято самовираження та індивідуалізму, яке ідеально співзвучне всьому, за що вона виступає».

Центральне місце в лінійці займає взуття AVRYN і костюм Tiro Suit – ідеальна естетика та уніформа, щоб розслабитись з друзями, вирушити на тренування чи гуляти містом у вихідні.

Читать также
Дженна Ортега стала обличчям нової лінійки adidas

Ключова модель колекції – чорний класичний костюм Tiro Suit Up Advanced, спортивний за своєю суттю, який легко адаптується до будь-якої ситуації. Дженна Ортега комбінує його з сорочкою та краваткою для роботи на знімальному майданчику, а потім стилізує золотими блискітками для вечора з друзями.

Що стосується AVRYN – це взуття, яке частково виготовлене з перероблених матеріалів, по-новому поєднує в собі технології BOOST та BOUNCE, забезпечуючи комфорт як усередині, так і зовні. Пропонується два колірні рішення: приглушений чорний і сірий з деталями червоного кольору, або ж повністю сіра версія з трьома фірмовими чорними смужками.

adidas Sportswear буде запущена у всьому світі 9 лютого, а на сайті бренду доступна вже з сьогоднішнього дня.

0 0 vote
Article Rating
Какова ваша реакция?
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Влюбился
1
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Лайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Нелайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Под вопросом
0
Subscribe
Notify of
guest
0 Комментариев
Inline Feedbacks
View all comments

© 2024 INSIDER Усі права захищені.
Будь-яке копіювання та відтворення тексту, зокрема часткове та у будь-яких формах, без письмового дозволу правовласника заборонено.


НАШІ ПАРТНЕРИ
Depositphotos