Франциско Фаріа — про роботу, Тиждень моди в Парижі та останні тренди
В інтерв’ю для INSIDER.UA
Франциско Фаріа — португальський fashion-інфлюенсер і модель, засновник бренду класичних португальських капелюхів Hurricane та марки чоловічих плавок Blue Avenue. Він часто відвідує світові Тижні моди і за свою кар’єру встиг попрацювати з такими брендами, як Fendi, Loewe, Isabel Marant, Gant, Valentino, JW Anderson, Paco Rabanne та ін. Ми розпитали Франциско про останній Тиждень моди в Парижі сезону весна-літо 2024, улюблені тренди, колекції, покази, а також про його бізнес.
Про Париж
Цього року я був там чотири рази. Я люблю Париж, він надихає і радує мою душу, тому маю потребу часто туди навідуватися. Однак саме в Португалії я почуваюся як удома.
Про враження від Paris Fashion Week
Почасти я досягнув мети у роботі. Наприклад, розпочав співпрацю з брендами, які мені подобаються і з якими я завжди хотів спробувати свої сили. Проте, мушу визнати, що найкращі спогади від Тижня моди — це значущі моменти разом з моїми друзями та людьми, яких я зустрічав.
Про звичайний день під час показів
День може початися зі сніданку в готелі, потому відбуваються примірки, зустрічі, шоу та презентації, а завершиться він вечіркою. І, звісно, усе це поспіхом.
Про найвражаючі шоу
Я виділив би [покази] AMI Paris та Isabel Marant. Можливо, тому що я стежу за цими брендами вже багато років, і для мене неабияке досягнення бути присутнім на їхніх останніх шоу. Це приголомшливо оцінювати їхню творчість у чудовому місці, в їхньому одязі та поруч із друзями.
Про нові тренди, які привернули увагу
Тиха розкіш і те, наскільки тверезою стає мода загалом. Я також прихильник «повільної» моди та всіх екологічно чистих способів виробництва довговічних речей. І відчуваю, що їх стає дедалі більше!
Про найулюбленішу колекцію сезону
Мені сподобалося, як Miu Miu створює багатошаровий літній гардероб. Певно, ця колекція [Miu Miu весна-літо 2024] вразила мене, адже бренд також представив чоловічу лінійку та одяг для плавання.
Про оцінку колекцій
Мені подобається розкладати образи та міркувати, як саме я б стилізував кожну річ, якби вона лежала в шафі.
Про власні бренди Hurricane та Blue Avenue
Обидва з’явилися через брак на ринку. У випадку з Hurricane мені не вдалося розшукати бренд, який був би стильним, модним і водночас поважав спадщину португальського ремісництва та дбав про екологічну складову речей. Ми хотіли перенести класичне капелюшництво в сучасний світ моди, мистецтва, музики та спорту.
З Blue Avenue була така сама історія: коли марка розпочала свою діяльність у 2016 році, більшість відомих брендів пропонували дуже довгі чи дуже короткі плавки. Тому було складно віднайти ідеальне поєднання зручності, швидкого висихання, гарного дизайну та доступної ціни.