Геллі Беррі та Кейт Гадсон рекламують благодійний проєкт Michael Kors
Заради доброї справи
Ті, хто живе в розвинених країнах світу, часто сприймають їжу як щось буденне та звичайне. Але для багатьох людей Африки та Азії основні продукти харчування є недосяжною розкішшю. Тому наступного разу, коли ви будете насолоджуватися вишуканою стравою або щедрим шведським столом, подумайте про голодних дітей в інших частинах світу, які не мають доступу до жодного пристойного обіду.
За оцінками Всесвітньої продовольчої програми ООН (ВПП) 349 мільйонів людей у 79 країнах наближаються до голодної смерті. Ось чому дизайнер Майкл Корс вирішив співпрацювати з ВПП ООН над створенням вільного від голоду світу, як це викладено на Порядку денному ВПП ООН у сфері сталого розвитку на період до 2030 року.
У 2013 році засновник Michael Kors створив кампанію Watch Hunger Stop, мета якої – допомогти підвищити поінформованість про глобальну кризу голоду та зібрати кошти для боротьби з його зростаючими наслідками у всьому світі. В межах ініціативи було доставлено понад 30 мільйонів шкільних обідів до країн з відсутністю продовольчої безпеки, таких як Камбоджа, Гондурас, Мадагаскар, Мозамбік, Нікарагуа та Уганда. На знак визнання його благодійної діяльності, Корса було названо послом доброї волі ВПП ООН у 2015 році, а також нагороджено премією Макговерна-Доула.
Цього року такі знаменитості як Геллі Беррі та Кейт Гадсон, які брали участь у попередніх кампаніях ініціативи, повернулися, аби продемонструвати свою підтримку і разом з тим відсвяткувати 10-річчя з дня заснування Watch Hunger Stop.
В 2013 році кампанія стартувала з випуску спеціальної серії годинника – тому цілком доречно, що Kors створив нову колекцію аксесуарів з нержавіючої сталі, оздоблених блискучим синім циферблатом, щоб відзначити ювілей Watch Hunger Stop. За кожен проданий годинник Watch Hunger Stop ($325) Michael Kors пожертвує 200 обідів (що еквівалентно 50 доларам США) у ВПП ООН.
У межах кампанії зірковий дует акторок, крім годинників, також продемонстрував футболки та об’ємні сумки, розроблені у співпраці з нью-йоркською креативною агенцією Sang Bleu.
Його директор Максим Плешіа-Бучі, відомий своєю любов’ю до геометричного дизайну, наніс свої фірмові штрихи на вироби. Серце символізує віру Корса в те, що «їжа це любов» (ключова тема Watch Hunger Stop), а яскраво-синій колір є впізнаваним кольором ВПП ООН.
За кожну футболку Watch Hunger Stop ($40) або велику сумку ($98), придбані у роздрібному магазині Michael Kors або на офіційному сайті бренду, Michael Kors пожертвує 100 відсотків прибутку ВПП ООН.