Now Reading
Геллі Беррі та Кейт Гадсон рекламують благодійний проєкт Michael Kors

Геллі Беррі та Кейт Гадсон рекламують благодійний проєкт Michael Kors

Геллі Беррі та Кейт Гадсон рекламують благодійний проєкт Michael Kors

Заради доброї справи

 

Ті, хто живе в розвинених країнах світу, часто сприймають їжу як щось буденне та звичайне. Але для багатьох людей Африки та Азії основні продукти харчування є недосяжною розкішшю.  Тому наступного разу, коли ви будете насолоджуватися вишуканою стравою або щедрим шведським столом, подумайте про голодних дітей в інших частинах світу, які не мають доступу до жодного пристойного обіду.

За оцінками Всесвітньої продовольчої програми ООН (ВПП) 349 мільйонів людей у 79 країнах наближаються до голодної смерті. Ось чому дизайнер Майкл Корс вирішив співпрацювати з ВПП ООН над створенням вільного від голоду світу, як це викладено на Порядку денному ВПП ООН у сфері сталого розвитку на період до 2030 року.

У 2013 році засновник Michael Kors створив кампанію Watch Hunger Stop, мета якої – допомогти підвищити поінформованість про глобальну кризу голоду та зібрати кошти для боротьби з його зростаючими наслідками у всьому світі. В межах ініціативи було доставлено понад 30 мільйонів шкільних обідів до країн з відсутністю продовольчої безпеки, таких як Камбоджа, Гондурас, Мадагаскар, Мозамбік, Нікарагуа та Уганда. На знак визнання його благодійної діяльності, Корса було названо послом доброї волі ВПП ООН у 2015 році, а також нагороджено премією Макговерна-Доула.

Цього року такі знаменитості як Геллі Беррі та Кейт Гадсон, які брали участь у попередніх кампаніях ініціативи, повернулися, аби продемонструвати свою підтримку і разом з тим відсвяткувати 10-річчя з дня заснування Watch Hunger Stop.

Геллі Беррі та Кейт Гадсон рекламують благодійний проєкт Michael Kors

В 2013 році кампанія стартувала з випуску спеціальної серії годинника – тому цілком доречно, що Kors створив нову колекцію аксесуарів з нержавіючої сталі, оздоблених блискучим синім циферблатом, щоб відзначити ювілей Watch Hunger Stop. За кожен проданий годинник Watch Hunger Stop ($325) Michael Kors пожертвує 200 обідів (що еквівалентно 50 доларам США) у ВПП ООН.

Читать также
Геллі Беррі та Кейт Гадсон рекламують благодійний проєкт Michael Kors

У межах кампанії зірковий дует акторок, крім годинників, також продемонстрував футболки та об’ємні сумки, розроблені у співпраці з нью-йоркською креативною агенцією Sang Bleu.

Геллі Беррі та Кейт Гадсон рекламують благодійний проєкт Michael Kors

Його директор Максим Плешіа-Бучі, відомий своєю любов’ю до геометричного дизайну, наніс свої фірмові штрихи на вироби. Серце символізує віру Корса в те, що «їжа  це любов» (ключова тема Watch Hunger Stop), а яскраво-синій колір є впізнаваним кольором ВПП ООН.

За кожну футболку Watch Hunger Stop ($40) або велику сумку ($98), придбані у роздрібному магазині Michael Kors або на офіційному сайті бренду, Michael Kors пожертвує 100 відсотків прибутку ВПП ООН.

0 0 vote
Article Rating
Какова ваша реакция?
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Влюбился
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Лайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Нелайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Под вопросом
0
Subscribe
Notify of
guest
0 Комментариев
Inline Feedbacks
View all comments

© 2024 INSIDER Усі права захищені.
Будь-яке копіювання та відтворення тексту, зокрема часткове та у будь-яких формах, без письмового дозволу правовласника заборонено.


НАШІ ПАРТНЕРИ
Depositphotos