«Глибокі Сни»: нова колекція бренду A.M.G., що віддає пошану гармонії з природою
Костюми і сукні на будь-які випадки життя
Український бренд одягу A.M.G. представляє нову колекцію сезону весна-літо 2024 «Глибокі Сни». Це одяг з витонченим дизайном, що підкреслює красу жінки.
Колекція запрошує дослідити власну енергію і свій звʼязок із природою через одяг, що є вираженням сили та єдності зі світом довкола себе.
Віддані своїй місії розширити можливості сучасної жінки, основним натхненням для колекції були самі українські жінки.
Для колекції бренд створив одяг з органічних тканин: бавовна, віскоза, льон і вовна.
Це гармонійне поєднання естетики, екологічно чистих матеріалів і яскравих акцентів, які транслюють концепцію power dressing, що є філософією бренду.
Візитівкою колекції стали костюми на будь-які випадки: від важливих ділових зустрічей до незапланованих світських заходів, а також вишукані сукні та топи.
Головною перлиною колекції є біла максі-сукня, що стане супутницею на багато сезонів.
«Колекція «Глибокі Сни» є чудовим свідченням життя в гармонії з природою, таким чином ми віддаємо шану Землі — нашій матері, яка наповнює все довкола своєю життєвою силою», — ділиться Альона Беттяр, засновниця A.M.G. «Ця колекція бездоганно передає суть жінок: їхній дух і міць».
Занурюючись у літо, «Глибокі Сни» презентує вибір яскравого одягу із італійських тканин: від яскравих помаранчевих костюмів зі спідницями середньої довжини, до смугастих пудрово-рожевих костюмів зі спідницями максі для вечірніх подій – колекція наповнена вишуканими кольоровими варіантами.
Також, оверсайз костюм від A.M.G. є взірцем ефектного одягу, який без зусиль випромінює ауру: «Я прийшла, аби перемогти».
До нової колекції також увійшли витончені сукні в паризькому стилі, що поєднує у собі лаконічність та комфорт і елегантна максі-сукня без бретелей, що танцює на літньому вітрі.
При створенні колекції, засновниця бренду досліджувала аспекти сучасної жіночності та показала трансформаційну силу одягу.
Цей одяг розроблений для жінки, яка має багато ролей — матері, дружини, власниці бізнесу — поєднує їх усі та зберігає свій власний стиль.
Фото: пресслужба бренду