Канадський бренд Henri Vézina представив колекцію одягу для дистанційної роботи
Карантинна мода
Жорсткий локдаун і самоізоляція вносять корективи не тільки в наші робочі графіки, але і в діловий гардероб. Конференції в Zoom, летючки по Facetime і переговори у Skype зобов’язують нас мати солідний вигляд, не жертвуючи при цьому комфортом. Звичайно, піжаму варто залишити для сну і побутових справ, але, як показує практика, костюми теж краще приберегти для більш активного періоду. Канадський бренд Henri Vézina знайшов компромісне рішення і представив свою версію чоловічого одягу для роботи з дому. Представникам сильної статі пропонують працювати тільки в піджаках і сорочках, забувши на деякий час про брюках (адже вони зараз просто не потрібні!) Не знаємо, як щодо зручності, але витрати на діловий гардероб точно можна скоротити вдвічі. Схоже, свідома мода в умовах пандемії має саме такий вигляд.