Кеті Перрі випустила лінійку безалкогольних аперитивів
До неї увійшли три смаки
Американська співачка Кеті Перрі випустила лінійку безалкогольних аперитивів. Для їх створення артистка об’єдналася з Creative Artists Agency (CAA) та співзасновником компанії AMASS із виробництва ботанічних напоїв Морган Маклахлан.
Цією новиною 37-річна знаменитість поділилася на своїй сторінці в Instagram.
Бренд отримав назву De Soi, що перекладається як «самоконтроль». Наразі співачка встигла зареєструвати торгову марку, а також створити для неї окремий профіль в Instagram, на який підписалося вже понад 3 тис. фоловерів.
Натхненні французьким духом задоволення та стриманості, Кеті Перрі та Морган Маклахлан об’єднали етноботаніку та методи натуральної дистиляції, щоб створити кулінарні та адаптогенні тоніки, які допомагають розслабитися та відновити сили, забезпечуючи при цьому вишукані смакові відчуття.
De Soi наповнений інгредієнтами для гарного самопочуття, включаючи юзу, лемонграс, фініки та розмарин. Відповідно до орієнтації AMASS на преміальну ботаніку, лінійка продуктів De Soi є веганською, без глютену, без ГМО і не містить штучних ароматизаторів або барвників.
У лінійку увійшли три смаки.
Golden Hour – бадьорий, з нотами цитрусових, лимонної трави та листових трав.
Champignon Dreams – фруктовий аперитив на основі дуету гриба рейші та пасифлори.
Purple Lune – насичений та ніжний, з нотами ожинового нектару, ванільного дуба та пелюсток троянд.
De Soi доступний на www.drinkdesoi.com у пляшках ємністю 750 мл або в упаковках із 4 банок по 8 унцій за $25.
Хоча De Soi і знаменує новий розділ для Перрі, це не єдиний її набіг у світ «велнесу». Вона вже інвестує в компанію з виробництва м’яса на рослинній основі Impossible Foods та в компанію зі сталого сільського господарства Apeel Sciences. А у 2020 році вона разом із двома іншими партнерами придбала компанію з виробництва здорового харчування Bragg.