Кім Кардаш’ян не сподобалася користувачам у новій кампанії Marc Jacobs
«Не найкращий вибір моделі»
Кім Кардаш’ян продовжує підкорювати світ високої моди. Marc Jacobs оголосив засновницю Skims обличчям своєї нової кампанії Fall 2023. Заради привернення уваги до цієї зйомки бренд навіть видалив усі дописи з Instagram.
У кампейні можна побачити багато принту в горошкок, габаритних силуетів та, звісно ж, взуття на масивній підошві.
На зображеннях, знятих Тайроном Лебоном та оформлених Аластером МакКіммом, Кардашьян позує поруч із гігантським надувним набором, розробленим творчою студією PLAYLAB.
На одній зі світлин Кім зображена в чорному корсетному топі, шкіряній спідниці та оперних рукавичках. Білі черевики на високих підборах і чокер із бісеру надають ретро-образу більш сучасного вигляду.
На інших кадрах Кім одягнена в об’ємне пальто в горошок. Аутфіт доповнюють чорні шкіряні рукавички та сумка через плече.
У фінальному луці Кім одягла чорну джинсову куртку на ґудзиках з пишними рукавами, а також в’язану спідницю, колготки в горошок, вищезгадані рукавички та мініверсію сумки Totebag.
Згідно з пресрелізом бренду, колекція була натхненна модними показами, але трансформувалася, аби вписатись у повсякденне життя споживачів. Варто відзначити, це не перший досвід співпраці Кім з іменитим брендом. У минулому вона брала участь у багатьох кампаніях високої моди, зокрема Fendi, Dolce & Gabbana та Balenciaga.
Однак користувачі соцмережі спантеличені з приводу того, що усюдисуща Кардаш’ян знялася ще й у Джейкобса.
«Що сталося з іншими моделями? Чому скрізь Кім?» – запитують одні.
«Можна нам вийти з «машини» Кардаш’ян, будь ласка», «Вважаю, не найкращий вибір, аби відродити свій бренд та ім’я», – коментують інші.
Схоже, осінь 2023 року ми проведемо в Калабасасі, враховуючи, що Кім стала обличчям Marc Jacobs, а Кендалл Дженнер – глобальним послом L’Oréal Paris, який, до речі, не пішов з російського ринку.