Кім Кардаш’ян прикрасила обкладинку журналу Time
Успішна і знаменита
Бізнесвумен та зірка реаліті-шоу Кім Кардаш’ян з’явилася на обкладинці журналу Time. Приводом став колосальний успіх її бренду коригуючої спідньої білизни Skims, який потрапив до топ-100 найвпливовіших компаній 2023 року за версією видання.
42-річна знаменитість заснувала модну марку у 2019 році, коли онлайн-торгівля була на піку популярності через пандемію коронавірусу. Впізнаваність бренду була миттєвою, враховуючи сотні мільйонів фоловерів в її Instagram.
За ці чотири роки асортимент бренду розширився до купальників, футболок, суконь та домашнього одягу. Річний оборот за минулий рік склав півмільярда доларів, що на 25% більше, ніж прогнозувалося, та на 80% більше, ніж у 2021 році.
«Все почалося з того, що я просто не знайшла коригуючий одяг, який підходив би мені за кольором шкіри. Я брала свій одяг і фарбувала його чайними пакетиками та кавою у ванній», – згадує Кім.
Щоправда, цей метод був недосконалий. Згідно зі статтею, одного разу Кім довелося одягнути мокру коригуючу білизну під одяг у Каннах після останнього фарбування. Цей випадок і підштовхнув її задуматися про створення білизни – насамперед через особисту потребу. І це, за словами Кім, стало основою її успіху.
Для обкладинки відома інфлюенсерка приміряла чорне боді з довгими рукавами та спідницю з крокодилової шкіри, декоровану ремінцями. Варто зазначити, вбрання вигідно підкреслило спокусливі форми Кім.
Автором світлини виступила молода фотографка Дана Скраггс.