Кім Кардаш’ян запускає косметичну лінію для догляду за шкірою
У співпраці з Coty Inc.
Кім Кардаш’ян вирішила відновити один зі своїх бізнесів — бренд косметики KKW Beauty, 20% акцій якого належать компанії Coty Inc. Марку перезапустять із випуском лінії з догляду за шкірою. Видання Business of Fashion повідомляє, що перші продукти будуть представлені в період із квітня до червня.
Бренд KKW Beauty був заснований Кардаш’ян у 2017 році. А в серпні 2021-го в Instagram було оголошено про призупинення роботи та повний ребрендинг з метою створити «абсолютно нову марку з новими формулами, більш сучасними, інноваційними та розробленими з урахуванням турботи про навколишнє середовище».
Посмотреть эту публикацию в Instagram
«Ми робимо ставку на догляді за шкірою. І ми дійсно хочемо створити щось революційне та першокласне з погляду якості та інгредієнтів. Тому ми ставимо собі за мету досягти величезного успіху», — розповідає Сью Набі, виконавчий директор Coty Inc. Вона також додала, що згодом команда також розгляне й інші косметичні категорії, крім догляду за шкірою.