Квітковий принт та сумки на ланцюжку в колекції Chloé SS’26

Повернення до джерел
Під час Тижня моди у Парижі свій новий показ представив модний будинок Chloé. І цього разу дизайнерка Чемена Камалі занурилася у спадщину бренду, адже звернулася до його витоків і першої естетики, започаткованої засновницею Ґабі Аґ’єн.
Ґабі Аґ’єн, яка у 1950-х роках створювала Chloé, надихалася кутюрними формами, але прагнула зробити моду легшою, невимушенішою та ближчою до повсякдення жінок. Вона відмовилася від підкладок, кринолінів і кісточок — задля свободи рухів і природної грації. «У цих речах була легкість, але без втрати майстерності», — саме цей принцип, за словами Камалі, став орієнтиром для нової колекції.
Дизайнерка переосмислила вінтажні флористичні мотиви 1950–60-х, перенісши їх на скромні, природні тканини — бавовняний поплін і шовкове джерсі. Так народилися сукні-бюстьє з драпіровками та ошатні топи, що нагадують архівні моделі. Деякі силуети апелювали до купальників з характерними складками, адже, за словами Камалі, саме драпірування є для неї «інтуїтивним способом формування силуету».
У колекції також з’явилися легкі бавовняні та мереживні циганські сукні у відтінках абрикосу й лимону — делікатне відлуння бохо-естетики, властивої Chloé.
Образи доповнили жартівливі аксесуари: клатчі у формі мушель та кавунових скибочок на ланцюжках, а також шкіряна сумка-гортензія у фірмовій пастельній палітрі бренду.
Окрім драпірованих суконь, Камалі представила пальта з акцентними плечима у лимонному та рожевому відтінках, а також м’які шкіряні блузони зі шарф-коміром. Об’ємні пропорції, натхненні 1980-ми, надали колекції сучасного звучання, водночас зберігаючи характерну для Chloé вишуканість, м’якість і впевненість.
Фото: Chloé