Louis Vuitton оголосив про запуск б’юті-лінії La Beauté

Під керівництвом Пет Макграт
Тепер не лише одяг, валізи, сумки, парфумерія та аксесуари класу «люкс». Французький модний будинок Louis Viutton оголосив про запуск своєї б’юті-лінії під назвою La Beauté.
Креативною директоркою виступить найвпливовіша візажистка у світі Пет Макграт. Про це пише WWD.

Бренд створить 55 губних помад, вісім палеток тіней та десять бальзамів для губ. CEO бренду П’єтро Беккарі пояснив, що кількість відтінків помад з’явилася з назви марки: LV — 55 римських цифр.
Також на покупців чекає сторітелінг: до косметики додаватимуть аксесуари з історіями про формулу та склад. Беккарі сказав, що унікальне паковання, футляри для перенесення та інші складові елементи стануть частиною позиціонування компанії.
«Ми дозволяємо собі робити те, чого люди ніколи раніше не бачили. Інвестуючи в рецептури, інновації ми робимо те, що, ймовірно, інші не можуть собі дозволити не лише з погляду рецептур, але й інновацій в пакованні. Ми справді подбали про те, щоб у нас був найкращий продукт із найкращим креативним директором в особі Пет», — розповів Беккарі.
Придбати б’юті-новинки можна буде в бутиках бренду по всьому світу вже цієї осені.
Фото: Instagram @louisvuitton