На тлі чуток про банкрутство чоловіка: Гейлі Бібер продала свій бренд Rhode

За $1 мільярд
Раніше ми писали, що Джастін Бібер продав свій музичний каталог за 200 мільйонів доларів компанії Hipgnosis Songs Capital. У новому документальному фільмі «TMZ розслідує: Що сталося з Джастіном Бібером?», який доступний на стрімінговому сервісі Hulu, припускається, що до такого рішення артиста підштовхнули серйозні фінансові труднощі.
За словами виконавчого продюсера TMZ Гарві Левіна, попри те, що за роки кар’єри Бібер заробив від 500 мільйонів до мільярда доларів, у 2022-му він опинився на межі банкрутства, зокрема, через борги після скасування його світового туру Justice: World Tour.
Після цієї звістки в мережі з’явилася інформація про те, що компанія e.l.f. Beauty купила косметичний бренд Гейлі Бібер – Rhode для догляду за шкірою. Сума угоди склала 1 мільярд доларів. Про це йдеться в офіційному пресрелізі б’юті-гіганта.
«Rhode ще більше розширить наш портфель за рахунок швидкозростаючого бренду, який робить престижне доступним. Ми захоплені здатністю Rhode долати бар’єри у сфері краси, що повністю відповідає концепції e.l.f. Beauty…», – заявив генеральний директор Elf Таранг Амін.
Після продажу Гейлі Бібер збереже свою роль засновниці Rhode, а також обійме посаду креативного директора та керівника з інновацій бренду.
Сама Гейлі Бібер також прокоментувала угоду в соціальних мережах, назвавши її «наступним розділом» для бренду. Вона наголосила, що «партнерство з e.l.f. Beauty – це неймовірна можливість підвищити та прискорити нашу здатність охопити більше аудиторії ще більш інноваційними продуктами та розширити нашу дистрибуцію у всьому світі».
«Коли я запустила Rhode у 2022 році, я завжди мала великі мрії щодо цієї компанії, і найважливішим для мене було – продовжувати нести Rhode у нові простори. Тож сьогодні я неймовірно рада й горда оголосити, що ми розпочинаємо партнерство з E.l.f. Beauty, відкриваючи новий розділ у світі Rhode. Я знайшла однодумця-новатора з баченням створити компанію нового типу, який, як і я, вірить у великі ідеї та інновації і допоможе нам продовжити розвиток бренду», – зауважила Гейлі.
Додамо, запущений у 2022 році бренд Rhode, названий на честь другого імені моделі, за два роки зміг досягти вражаючих фінансових показників. Компанія спеціалізується на засобах догляду за шкірою, включаючи популярні рум’яни і тінти для губ. За 12-місячний період дохід компанії склав понад 200 мільйонів доларів. Бренд планує запуститися в Sephora по всій Північній Америці та Великій Британії до кінця року.
Фото: Instagram @haileybieber