Олена Зеленська про самоізоляцію, усвідомлене споживання і недосконалу красу
Найцікавіші фрагменти свіжого інтерв’ю першої леді.
Перша леді України взяла участь в digital-проєкті Oh My Look! «Звичка бути усвідомленим», присвяченому розумному споживанню. Олена Зеленська стала останньою, сьомою героїнею проєкту, раніше в ньому взяли участь Джамала, Катя Сільченко, Маша Єфросиніна, Надя Дорофєєва, Ірина Горова і Лера Бородіна. Всі вони передали свої наряди з кадру в асортимент найбільшого сервісу оренди суконь Oh My Look!, де вбрання будуть доступні відразу після закінчення карантину. Інтерв’ю Олени опублікували в день 7-річчя сервісу на сторінках українського Elle. Наводимо найбільш цікаві фрагменти.
Мій особистий карантин почався набагато раніше – майже рік тому.
Радості і труднощі самоізоляції
На питання про самоізоляцію Олена Зеленська відповіла, що з введенням карантину в її житті мало що змінилося. «Мій особистий карантин почався набагато раніше – майже рік тому. Коли, зі зрозумілих причин, правила повсякденного життя кардинально змінилися. Я більше не можу вирушати у спонтанні поїздки, просто так піти в ресторан або на концерт. Всі ці дії пов’язані з великою кількістю обмежень і незручностей для мене і оточуючих. Тому, найчастіше, я від них відмовляюся. Зараз, звичайно, майже вся робоча діяльність перейшла в онлайн, але це нові навички і корисний досвід», – зазначила перша леді, додавши, що наразі багато часу проводить з дітьми, вникає в їх повсякденні справи і дуже цьому радіє.
Про оренду вбрання
У кадрі Олена позує в білій сукні молодого українського бренда Dafna May, в якому вперше в якості першої леді зустрічала в Україні дружину прем’єр-міністра Ізраїлю Сару Нетаньяху – саме це вбрання після карантину з’явиться в асортименті Oh My Look!
«Скажу чесно, я користувалася послугами оренди: сама брала одяг для особливих подій. Для мене це було просто порятунком! У своїй теперішній ситуації, коли я не завжди можу повторювати одні й ті ж образи, – якщо є така можливість, я намагаюся її використовувати».
Про усвідомлене споживання
«Мені дуже близький тренд на відмову від консьюмеризму. Хоча, зізнаюся, я поки не досягла успіхів в тому, щоб зменшити кількість використовуваних речей. Завжди заздрила людям (це, здебільшого, чоловіки), які можуть полетіти у відрядження до іншого міста, взявши з собою лише паспорт і телефон. Кожного разу, збираючись в поїздку, дивуюся, як багато речей мені нібито необхідно. А повертаючись – наскільки мало прийшлося у нагоді. Працюю над собою. Захаращуючи своє середовище проживання, ми захаращуємо свідомість. Я в цьому впевнена. Але мій шлях в цьому напрямку тільки починається».
Якщо ми дозволимо один одному витрачати менше часу і грошей на презентації – можливо, залишиться більше на сенси.
Давайте бути, а не здаватися
«Наразі в споживанні все частіше помітний тренд на «бути, а не здаватися». Сподіваюся, він буде розвиватися далі! Однозначно, одяг може сказати багато чого про особу. Але за презентаційною частиною зазвичай є і більш глибокий зміст. Якщо ми дозволимо один одному витрачати менше часу і грошей на презентації – можливо, залишиться більше на сенси».
Критерії вибору одягу
«У виборі одягу головними критеріями для мене завжди були зручність і практичність. Я купую здебільшого базові предмети гардероба, без яких не обійтися. Що я готова надягати завжди – так це кросівки. Постійно. Якщо збережеться мода на комбінування суконь зі спортивним взуттям, я буду щаслива».
Якщо збережеться мода на комбінування суконь зі спортивним взуттям, я буду щаслива.
Про красу «без ретуші»
«Бути такою, яка ти є, «без ретуші», вимагає від жінки сміливості і внутрішньої гармонії. Визнати себе не ідеальною, але прекрасною – не завжди просто. Мені страшенно подобається японський підхід до краси. Вони цінують недосконалість. Роза не може мати ідеально симетричні пелюстки. Особа людини, тіло, рухи ніколи не ідеальні. Тому хочеться, щоб ми навчилися цінувати наші відмінності».
Три навички виживання в сучасному світі
«Перше – дуже важливо розуміти себе і те, чого ти хочеш насправді. Друге – бути гнучкою. Виживає не найсильніший або найрозумніший, а той, хто краще за всіх уміє пристосовуватися до змін. Зміни – це нові можливості. І третє – завжди вчитися. Всьому. Постійно. Це точно ніколи не буде зайвим».
Фото: Антон Кулаковський