Оновлений бренд Маші Єфросиніної представив дроп
Зміна концепції
Бренд ведучої та інфлюенсерки Маші Єфросиніної MASHSH оновив концепцію, змінив айдентику та повернувся зі свіжою колекцією.
З дому на вулицю — так тепер звучить головний меседж бренду. Перший дроп оновленого MASHSH вийшов збалансованим і мінімалістичним із використанням натуральних тканин. Особливістю лінійки стали інтегровані у речі традиційні українські силуети та техніки.
До колекції увійшли впізнавані піжами в різних кольорах, сукні в білизняному стилі, повсякденні костюми, а також стьобані халати з автентичним візерунком, у який закладено глибинні сенси.
«Нам хотілося створити річ, яка викликатиме відчуття дому й водночас матиме духовну символіку, — пояснила співзасновниця MASHSH Маша Єфросиніна. — Наші стьобані халати — м’які й теплі, наче ковдра, — нагадують про техніку створення верхнього українського вбрання «керсетки», а елементи стьожки — це зашиті восьмикутні зірки, які в українській культурі мають назву «Зірки матері» й уособлюють гармонію між духовним і матеріальним світами, символізуючи втілення божого замислу на Землі».