Осіння колекція Off-White: як виглядає доставка на Місяці?
На думку Ібрагіма Камари
Дизайнер та головний редактор журналу Dazed Ібрагім Камара представив другу колекцію в ролі арт- та імідж-директора Off-White. Лінійка, як вважає The Business of Fashion (BoF), є його офіційним дебютом, адже цього разу він самостійно займався її створенням, без впливу ідей засновника марки, Вірджила Абло.
Підозрюємо, при розробці осінньої колекції Камара поставив собі запитанням: «Якщо людство колонізує іншу планету, чи зможуть кур’єри Uber Eats і Glovo так само швидко доставляти замовлення?». В ній дизайнер вирішив показати, якою була б служба доставки на Місяці. «Я розібрав концепцію доставки та помістив її в інший світ. Я одержимий суперечливими ідеями щодо формування нової субкультури», — сказав дизайнер BoF. Свої фантазії він розбавив спогадами про дитинство в Сьєрра-Леоне: «Я народився в найбіднішому районі Фрітауна [столиці Сьєрра-Леоне] з будинками з гофрованого заліза».
Ключові мотиви можна було чітко побачити в сет-дизайні шоу, який складався з величезної сріблястої кулі в центрі подіуму, що нагадувала Місяць, і червоної землі, яка відсилала до африканського континенту.
У колекції спогади Ібрагіма про будинки з гофрованого заліза були відтворені в куртках з ефектом металік та декорі з металевих кілець та кнопок. А ідея доставки висловлена у принтах з колесами, що прикрашають витончені сукні, головних уборах у вигляді велосипедних шоломів та великих сумках, які можна порівняти з терморюкзаками для їжі.
Зіркою шоу стала модель Наомі Кемпбелл, яка закрила показ та вийшла з дизайнером на уклін у фіналі.
Розглядаємо головні образи колекції:
Фото: vogue.com