Підсумки 2023: найяскравіші образи світових зірок від українських брендів
Розглядаємо у деталях
Коли створювалася рубрика «Носії», покликана розповідати про зірок першої величини, які для виходу на публіку вибирають одяг від українських дизайнерів, ми й уявити не могли, що вона наповнюватиметься ледь не щодня. Вітчизняні бренди вже давно мають попит не лише в нашій країні, а й далеко за її межами, і цим ми реально пишаємося!
Сьогодні речі made in Ukraine можна побачити на концертах, червоних хідниках кінофестивалів та рекламних кампаніях світового рівня.
Особливо це стало помітно після 24 лютого 2022 року, коли росія повномасштабно вторглася на територію України. Щоби підтримати нашу державу, чимало світових знаменитостей почали регулярно «вигулювати» образи від українських брендів.
Підбиваючи підсумки 2023 року, розповідаємо, які українські марки були найбільш затребуваними серед зарубіжних зірок.
За нашими підрахунками, почесне перше місце дістається бренду Frolov. Ефектні вбрання авторства дизайнера Івана Фролова цього року встигли приміряти Сідні Свіні, Сабріна Карпентер, Аріана Ґрінблатт, Керолайн Вріланд, Кайлі Міноуг, дует Young Emperors, Chlöe, Белла Порч, Сабріна Карпентер та Джей Ло, що засвітила сукню від Frolov в одному зі своїх кліпів.
Друге місце посів бренд Cultnaked, засновницею якого є Мері Фуртас. У вбраннях модної марки цьогоріч ми бачили Гейлі Бібер, Жасмін Тукс, Джулію Фокс, Алессандру Амбросіо та Ешлі Грем. Варто зазначити, речі з веганської шкіри від Cultnaked найбільше припали до душі К’ярі Ферраньї та Кендалл Дженнер.
Замикає трійку лідерів бренд Ruslan Baginskiy. У любові до цієї марки зізнавалися зірка «Білого лотоса» Сімона Табаско, Ріанна, Флоренс Велч, Періс Гілтон, Коко Роша, Сінді Бруна. Тільки Бейонсе 56 разів виходила на сцену свого світового туру в капелюхах Руслана Багінського.
Не меншу популярність здобули й інші українські бренди. Серед них Santa Brands, Litkovska, Bevza, Anna October, Bobkova, Gasanova, Nué та ін.
Окремо хочеться закцентувати на брендах Foberini та Etnodim. Саме їхні вишиванки вибирали королева-консорт Нідерландів Максима та королева Іспанії Летиція.
Також слід згадати і про GUNIA Project – це бренд виняткових речей, створених на основі українських етнотрадицій. Шанувальником цієї марки є зірка серіалу «Емілі в Парижі» Лілі Коллінз.