Портрет «Джонсонюка» і 200-річна лавка: розглядаємо оновлений шоурум the COAT by Katya Silchenko
Ми зазирнули до оновленого шоуруму the COAT by Katya Silchenko і розпитали його головну натхненницю Катю Сільченко про її стилистичні ідеї, ризики ремонту під час війни та унікальні предмети інтер’єру, зібрані тут.
Про ідею апгрейду
Ми постійно перебуваємо у процесі зростання, розширення, а тому і ремонту. Два роки тому ми зробили оновлення першої частини шоуруму, на той момент це й був весь наш простір. Але з розширенням колекції і збільшенням кількості гостей я остаточно зрозуміла, що ми потребуємо розширення фізичного, тож ми розпочали ремонт.
Дійсно, під час війни є думки зупинити все до кращих часів і не рухатись. Але ми маємо працювати, втілювати свої плани й рухати економіку. Ми ризикнули і не прогадали! Я усвідомлюю, що несу відповідальність за всю команду, тому знайти сили і ресурси для кроку вперед – першочергова задача. Тепер розумію, що ми і з цим впоралися.
Ми і далі продовжуємо наш розвиток. Наприклад, кілька тижнів тому розширили наш цех на один поверх, знову подолали ремонт, і тепер наші майстри мають змогу працювати в ще кращих умовах, а ми – ще більше розширити наші виробничі потужності.
Знайти сили і ресурси для кроку вперед – першочергова задача.
Про головні очікування від команди дизайнерів
Я хотіла світлий і мінімалістичний простір, але теплий, з натуральними відтінками і плавними формами. Щоб він був максимально комфортним для презентації яскравої колекції, не конкурував за увагу, а доповнював її своїм шармом. Оскільки основним предметом шоуруму є все ж таки одяг, інтер’єр мав вийти не занадто «гучним», таким собі ідеальним фоном для представлених колекцій. Якомога більше світла – ось одне з головних моїх прохань, яке було озвучене команді дизайнерів.
__________________________________________
Освітлення
Оскільки шоурум розташований на першому поверсі цегляного житлового будинку 1950-х років, йому не вистачало світла, адже стеля низька, а двері та вікна – замалі. Останнє команда дизайнерів збільшила, і це рішення допомогло візуально підняти стелю і дозволило проникнути світлу. Щодо стелі, дизайнери утрималися від використання електричних шин, які зазвичай використовуються для демонстраційних залів, вибравши вбудоване освітлення з найвищим індексом передачі кольору та без декоративних елементів.
Дзеркала були доповнені вбудованими профілями дифузного освітлення. Це рішення забезпечило приємне й водночас рівномірне освітлення під час примірки. Світильники з мідним покриттям – декоративний та функціональний елемент, що підтримує естетику салону. Візуальна концепція простору базується на ритмічності та повторюваності, які розгортаються через розміщення акцентного освітлення та вішалок для одягу.
__________________________________________
Про процес оновлення
Я просто відчувала, що і як саме повинно бути у просторі the COAT. Уявляла подумки відтінки, атмосферу, лінії, фактури оновленого шоуруму. Рада, що дизайнери змогли вловити правильний настрій та втілити задумане.
Близько чотирьох місяців йшов ремонт у другому залі шоурума, паралельно з повноцінною роботою першого залу, де була розміщена нова колекція і де ми приймали відвідувачів. Ми довго підбирали саме «той» відтінок стін, додали більше точкового світла, щоб перебувати в приміщенні було максимально приємно. Мені здається, у нас вийшло саме так, як хотілося!
Я просто відчувала, що і як саме повинно бути у просторі the COAT.
__________________________________________
Матеріали
Натуральна мідь – елемент брендбуку the COAT by Katya Silchenko та початкового дизайну шоуруму. Тож, цей матеріал використали в інтер’єрі в якості головного акценту. Дизайнери покрили стіни та стелю вапняною штукатуркою, підлогу залили мікроцементом. Обраний колір — нейтрально-сірий з пісочними тонами — об’єднує стіни, стелю та підлогу в суцільний простір, і не надто привертає увагу.
__________________________________________
Про унікальні предмети інтер’єру
Наш простір довершують унікальні артефакти на підтримку нашої поточної колекції SS`23. Вона натхненна українською культурою, спадщиною наших бабусь, що пряли тканини, шили та вишивали власноруч одяг і домашній текстиль. Тож, майстри-реставратори знаходили та відновлювали елементи побуту минулого спеціально для нашого шоуруму. Зокрема, тут можна побачити дерев’яну 200-річну лавку, прядку з Чернігівщини – їй 86 років! – та старовинні балки з 200-річного дерева.
Про найсимволічніший елемент простору
Мабуть, найсимволічніший елемент в шоурумі для мене – подарунок мого коханого Сергія (ред. – Сергій Неклева – засновник івент-агентства S*EVENT). Це портрет «молодого Джонсонюка» авторства української художниці Юлії Моховикової. Полотно дуже гармонійно вписалося у наш простір і завжди підіймає мені настрій, до того ж воно доволі актуальне.
Фото: Ден Бобров