Шарлотта Ремплінґ закрила осінній показ AMI
В Опері Бастилії
Показ осінньої колекції AMI під назвою «Prelude» став особливим для креативного директора Александра Маттіуссі, адже він ознаменує нову епоху в розвитку його творчості. Незадовго до шоу він видалив усі пости в Instagram-акаунті бренду, заявивши таким чином про нову концепцію. А показати лінійку вирішив у важливому для себе місці.
Моделі дефілювали в Опері Бастилії, де у 14-річному віці схиблений на балеті Маттіуссі проходив прослуховування до престижної танцювальної школи Opéra Palais Garnier. «Сенс у тому, щоб повернутися туди, де я почуваюся комфортно. Це багато значить для мене, — ділиться дизайнер з Vogue. — Це схоже на мою першу колекцію. А точніше, це колекція, яку я хотів би зробити, коли починав 12 років тому».
«Почнімо з нуля. Уявіть, що я новий креативний директор», — саме з таким зверненням до команди Александр розпочав роботу над лінійкою. І йому справді вдалося вдихнути в AMI нове життя. Цього разу на подіумі ми не побачили яскравих кольорів, строкатих принтів та логоманії. Дизайнер зосередився на чудовій якості та ідеальному пошитті. На подіумі були представлені вільні пальта, розслаблені костюми, шовкові сорочки та легкі светри — бездоганні образи у стилі міського шику.
І завершальною «родзинкою» став вихід на подіум британської актриси Шарлотти Ремплінґ у фіналі шоу, що говорить про новий, більш продуманий, підхід до кастингу.
Ми зібрали головні образи колекції:
Фото: vogue.com