Now Reading
Світський тренд: як сумки Blackwood підкорюють зіркових модниць і просувають український люкс

Світський тренд: як сумки Blackwood підкорюють зіркових модниць і просувають український люкс

Світський тренд: як сумки Blackwood підкорюють зіркових модниць і просувають український люкс

23 липня свій сьомий день народження святкує український бренд Blackwood. Сумки авторства цієї майстерні ви точно бачили чи не у більшості світських модниць. Передусім бренд відомий своїми унікальними сумками, кожна з яких створена вручну і має пожиттєвий сервіс. Також в асортименті є й окуляри, гаманці, ремені, годинники – все це зі шкіри і дерева.

Виробництво Blackwood родом з Одеси, його засновники Яна Кірова та Андрій Бойко пішли за покликом серця й створили бренд, який підкорив не тільки українських, а й світових селебриті. Місія бренду – щоб кожна жінка почувала себе особливою. 

На честь іменин Blackwood ми поспілкувалися з Яною та Андрієм, які повідали нам секрети виробництва славнозвісних аксесуарів, розповіли про здобутки і труднощі семи років роботи та ексклюзивно показали прототип своїх іменитих сумок. Звісно, ми розпитали й зіркових клієнтів, таких як Ольга Сумська, Ілона Гвоздьова, Наталка Денисенко, Катерина Кухар і Марина Бех, які аксесуари Blackwood вони мають в своєму гардеробі і чому обирають цей бренд. 

Світський тренд: як сумки Blackwood підкорюють зіркових модниць і просувають український люкс


Про створення Blackwood

Андрій: Blackwood – це компанія, яка пройшла великий шлях від маленької кімнати, наповненої шкірами, квітами й мріями, до авторської майстерні світового визнання. Але про все по порядку. Наша історія розпочалася влітку 2016 року. Це був час, коли стрімко зростав попит на все українське і почало зʼявлятись багато нових локальних брендів.

Ми з моєю бізнес-партнеркою Яною тоді працювали в ІТ-сфері, а на вихідних полюбляли ходити на виставки і ярмарки, на яких частенько бачили різні цікаві вироби. Згодом захотілося створити щось своє. Виникла ідея робити класні аксесуари з натуральних матеріалів. Першими нашими виробами були окуляри з натурального дерева. У нашому тандемі Яна відповідала за продукт, упаковку та дизайн, а я – за продажі. За такою схемою ми працюємо й досі.

Світський тренд: як сумки Blackwood підкорюють зіркових модниць і просувають український люкс
засновники бренду Blackwood – Яна Кірова та Андрій Бойко

Майже всі виробничі процеси ми виконували за допомогою підрядників, що дозволило нам почати свою справу, не вкладаючи значних коштів у дороге обладнання. Перші продажі ми робили на тих самих виставках, на які раніше ходили самі як відвідувачі. Це було цікаво й драйвово! Вже з першого разу ми отримали гарний фідбек і продали половину того, що привезли. Тривалий час ми поєднували роботу в ІТ з виставками, проте вже розуміли, що рано чи пізно доведеться робити вибір.

Ми надаємо клієнтам пожиттєвий сервіс. Зі старої сумки завжди можна зробити нову: бокові елементи вічні, тому можна лише реставрувати шкіряні деталі.

Яна: Сумки з’явилися у нас за рік після старту, тобто у 2017-му. Вони не задумувалися як бізнес-проєкт. Одного дня я зрозуміла, що хочу займатися творчістю. Забажалося створити особливу сумку зі шкіри та дерева для себе. Першу шкіру я придбала на промисловому ринку, вирізала її звичайними канцелярськими ножицями, а перші бокові елементи були зроблені з кухонної дошки, купленої в магазині «Все по 40»! (сміється) Ця перша сумка й досі зберігається в нашій майстерні, як певний нульовий меридіан, з якого все почалося. На той момент вона мені здалася дуже гарною. Я вирішила, що таку красу треба нести у світ!

Світський тренд: як сумки Blackwood підкорюють зіркових модниць і просувають український люкс
нульовий екземпляр сумки Blackwood та перші інструменти для її виробництва

Далі ми орендували нашу першу майстерню – ту саму «маленьку кімнату, наповнену шкірами, квітами та мріями». На початку там не було навіть розкроювального столу та обладнання. Більшість інструментів були зроблені з якихось підручних засобів. В цій майстерні я пропадала днями й ночами.

Пізніше ми зняли більше приміщення, придбали обладнання, найняли перших працівників. Зароблені кошти вкладали у бізнес. Все було започатковано на власному капіталі, без кредитів чи інвестицій. Заробляли, вкладали, покращували, росли.

Світський тренд: як сумки Blackwood підкорюють зіркових модниць і просувають український люкс


Про унікальність продукції

Яна: В мене немає дизайнерської освіти. Не знаю правил, тому орієнтуюся виключно на свої внутрішні відчуття. Можна сказати, я інтуїтивний дизайнер. Образ кожної сумки складався в моїй голові як своєрідний 3D-макет. Коли він набував зрозумілої картинки, я приходила до технолога, змальовувала своє бачення і вона реалізовувала це технічно. Ми з нею були ще тими перфекціоністками! Ентузіазм був дуже високим, рівень професіоналізму зростав, технології покращувались. Ми перестали бути звичайним хендмейдом.

Світський тренд: як сумки Blackwood підкорюють зіркових модниць і просувають український люкс
Одного разу до нас завітав заможний бізнесмен за сумкою для своєї дружини і зауважив, що всі моделі зроблені за принципом золотого перетину, хоча якось спеціально ми ніколи на цьому не зосереджувалися. Це вийшло інтуїтивно.

Щодо ідеї додати до сумок бокові елементи з квітами, напівдорогоцінним камінням і перлами. Першочергово поглиблення в бокових елементах зробили, аби збільшити простір сумки. Але я хотіла додати до них щось особливе – таке, чого ніхто раніше не робив і те, що буде вирізняти нашу сумку від інших.

Так, одного ранку я прокинулася з ідеєю, що поглиблення в дереві можна розвернути назовні сумки та розмістити в них квіткові композиції, залиті ювелірною смолою. Того ж дня прийшла до майстерні, поділилася своїм натхненням з працівниками і почала пошуки матеріалів. Першою квіткою стала королівська вогняна протея, яка й досі прикрашає бокові елементи нашої моделі Aurora.

Світський тренд: як сумки Blackwood підкорюють зіркових модниць і просувають український люкс
сумка Aurora Black Saffino

Світський тренд: як сумки Blackwood підкорюють зіркових модниць і просувають український люкс

Експериментуючи зі смолою, якщо чесно, я пройшла всі дев’ять кіл пекла! (сміється) Вона у мене й закипала, й горіла, й чорніла, й пузиріла, й покривалася плівкою, сухоцвіти теж її не витримували. Це дуже примхливий матеріал. Я вже була у відчаї. Але, як зазвичай буває, найтемніша ніч перед світанком!

Одного дня, коли вже майже попрощалася з цією ідеєю, у мене все вийшло. Боковинка була рівна, чиста, як лінза. Я описала весь цей процес і знайшла майстра, який почав виробляти їх для нас у більших об’ємах. До речі, ця людина й досі в нашій команді, працює за моєю технологією.

Андрій: Незважаючи на те, що в нашій колекції наразі шість унікальних моделей сумок з доволі широкою палітрою кольорів, головний бестселер – все ж таки модель Fjord Black Python. Це лаконічна класика, яку найчастіше обирають наші клієнти.

__________________________________________

Собі я обрала Fjord Black/White зі шкіри пітона, оскільки ця сумка – універсальна, класика, яка підійде чи не під всі образи!

Світський тренд: як сумки Blackwood підкорюють зіркових модниць і просувають український люксІлона Гвоздьова
 хореографиня, засновниця жіночого клубу Ukrainian Women Unity (UWU)

Перше знайомство з Blackwood розпочалося з окулярів – їхнього подарунку мені на одному із заходів. Ці окуляри були неймовірні! З натурального дерева, дуже гарної фактури та автентичного дизайну. Хоча я вже давно слідкувала за цим брендом і надихалася красою їхніх виробів з натуральних матеріалів.

Сумки Blackwood – це витвір мистецтва. Собі я обрала Fjord Black/White зі шкіри пітона, оскільки ця сумка – універсальна, класика, яка підійде чи не під всі образи. Поєднання чорного і білого, як Інь і Янь, з одного боку – таке необтяжливе, а з іншого – привабливе. Мене дуже вражає, як дизайнери вдало поєднали італійську шкіру з карпатським ясеном і прикрасили аксесуар живими квіточками.

Blackwood для мене символізує силу, свободу і міць українського народу! Я впевнена, що якість і дизайн їхніх виробів можуть створити гідну конкуренцію світовим брендам, адже кожна деталь будь-якого аксесуару виконана бездоганно!

__________________________________________

 

Про команду та виробництво

Андрій: Наразі у нашій команді – 23 людини. Більшість із них працює в майстерні, яка розташована в самому історичному центрі Одеси. Не побоїмося сказати: у нас найкращі майстри в Україні! Кожен із них, окрім своїх професійних навичок, вкладає у вироби свою енергетику і любов до своєї справи. Немає такого закладу освіти, де вчили б робити наші сумки. Тому кожного, хто до нас приходить, ми навчаємо самі. Жартуємо, що маємо ще й «університет Blackwood»!

Кожна сумка – це командна робота. Кожен майстер має певну спеціалізацію і відповідає за свою частину процесу. Готові вироби ретельно перевіряє наш відділ контролю якості. Кожна сумка має свій унікальний код, за яким можна отримати інформацію про те, хто саме її створював.

Інша частина команди займається маркетингом і комунікацією з клієнтами. Завдяки їм бренд дедалі популярніше, а наші покупці отримують найвищий рівень сервісу.

Яна: Перший час ми працювали з українськими постачальниками шкіри, але якість, на жаль, була незадовільною: вона дряпалася, мала не той вигляд, якого я бажала. На початку 2019 року у нас сталася доленосна поїздка на виставку виробників шкіри та фурнітури в Мілані. Ми були там кілька днів, познайомилися з італійськими постачальниками, з ними підібрали фактури шкіри та кольори й врешті-решт підписали контракт! З ними працюємо й досі.

До речі, в Мілані почула багато компліментів у бік своєї сумки, з якою прийшла на виставку. Це мене ще більше надихнуло, я зрозуміла, що ми на правильному шляху.

Світський тренд: як сумки Blackwood підкорюють зіркових модниць і просувають український люкс
Дерево використовуємо як українське, так і завозимо екзотичні породи з-за кордону, наприклад, американський горіх, амарант і найдорожче в світі африканське чорне дерево. Квіти замовляємо з усього світу. Переважно з Італії, Голландії, Іспанії. Це не просто сухоцвіти, всі вони проходять спеціальну обробку та стабілізацію.

Одна сумка створюється приблизно 14 днів. Найбільш тривалий процес – виготовлення бокових елементів. Він має багато підготовчих етапів: вирізання деталей, калібрування, відґрунтування. Наші майстри-флористи з ювелірною акуратністю, за допомогою пінцету, пелюстка до пелюстки складають квіткові композиції. Після чого дерево заливається кількома шарами ювелірної смоли, кожен із яких сохне протягом доби.

Паралельно інша частина команди займається створенням шкіряних деталей майбутньої сумки. На кожному етапі майстри перевіряють матеріали та свою роботу на відповідність стандартам. Так клієнти отримують бездоганні вироби, що не поступаються за якістю світовим брендам.

АндрійЕтичне й екологічне виробництво є однією з фундаментальних цінностей нашого бренду. У своїй діяльності ми дотримуємося основних принципів сталого розвитку. Використовуємо тільки якісні натуральні матеріали. Ефективно організовані процеси роблять наше виробництво майже безвідходним та повністю безпечним для екології.

Світський тренд: як сумки Blackwood підкорюють зіркових модниць і просувають український люкс
Ми не женемося за перевиробництвом. Наші вироби якісні та служать довго. Також надаємо клієнтам пожиттєвий сервіс. Зі старої сумки завжди можна зробити нову: бокові елементи вічні, тому можна лише реставрувати шкіряні деталі.

 

__________________________________________

У моїй колекції сумок є імениті Chanel, Dior, Celine, Louis Vuitton… Відверто скажу вам: вони і поруч не стоять із Blackwood!

Світський тренд: як сумки Blackwood підкорюють зіркових модниць і просувають український люксНаталка Денисенко
акторка

Я дізналася про Blackwood завдяки Instagram. Побачила рекламу, вразилася поєднанню сухоцвітів, дерева і шкіри й одразу замовила собі. Адже доти я не бачила ніде подібних виробів, хоч я модниця ще та! (сміється) 

Так серед моїх аксесуарів з’явилася перша сумка цього бренду – Fjord Beige, яку я обирала під свій кремовий зимовий образ. Щоразу, коли «вигулювала» її на різні заходи, мене запитували, що це за бренд. Завжди з гордістю відповідала: «Це вітчизняний бренд Blackwood».

Під час повномасштабного вторгнення у мене з’явилася друга сумка – жовто-блакитна з патріотичної колекції «Незламна країна». Тепер вже, коли беру її на заходи, чую: «О, так це Blackwood, знаємо такий бренд». Тож я дуже рада, що такі аксесуари найвищого рівня та якості від локального виробника поповнюють гардероби українців!

У моїй колекції сумок є імениті Chanel, Dior, Celine, Louis Vuitton… Відверто скажу вам: вони і поруч не стоять із Blackwood! От якщо покласти сумку одного з люксових виробників поруч із цим локальним, до останнього міліметра видно, наскільки віртуозно виконана ручна робота – всі шовчики просто бездоганні!

Те ж можу сказати й щодо пакування – воно на найвищому рівні, мені так навіть сумочку Chanel не пакували! (сміється) До коробки із сумкою прикріпляють пахкий сухоцвіт, пакують все в розкішний папір – вище рівня світових брендів! А ціна у порівнянні з зарубіжним «люксом» доволі доступна – йдеться не про кілька тисяч доларів. Вважаю, хоч одна сумка Blackwood обов’язково має бути у кожної українки!

__________________________________________

 

Про кастомізацію виробів

Яна: На нашому виробництві є опція створення сумки за індивідуальним дизайном. Кастомізація сумки – це можливість реалізувати в співтворчості з нами певну свою ідею. За 7 років існування бренду було чимало цікавих замовлень. Наприклад, ми створили для балерини сумку з її силуетом у боковинці, де пачка була реалізована з білих квітів.

Світський тренд: як сумки Blackwood підкорюють зіркових модниць і просувають український люкс
сумка Blackwood, виготовлена за індивідуальним замовленням

Найнезвичнішим було замовлення, де треба було увіковічити під смолою особливий для клієнтки символ – іменний ключик, відлитий ювеліром зі справжнього золота. Ми хвилювалися, проте все вийшло і ми створили дійсно унікальну сумку, яка є талісманом для її власниці.


Про географію бренду

Андрій: З 2020 року ми почали активно виходити на міжнародні ринки. Наразі доставляємо вироби по всьому світу – до США, Європи, країн Арабського світу, Австралії та Японії. Були навіть замовлення на Бермудські острови і Аляску.

Ми спрямовуємо 7% з кожного продажу на підтримку військових, переселенців, літніх людей і тварин.

 

Про створення патріотичної колекції сумок 

Яна: 24 лютого 2022 року обнулилися всі наші плани і все, над чим ми працювали. Вмить все стало неактуальним. Якийсь час ми перебували в ступорі, не знали, що робити. Я думала, що наші аксесуари не на часі, може, все – кінець бізнесу.

Але ми поміркували і зрозуміли: зупинившись, ми не допоможемо ані собі, ані своїм працівникам та їхнім родинам, ані економіці країни, ані тим, хто нас захищає й тим, хто постраждав через війну. Вирішили випустити наші чотири основні моделі сумок в жовто-блакитному кольорі – створили колекцію «Незламна країна».

Кожен з аксесуарів отримав свою додаткову назву на честь головних цінностей для кожного українця: Мир, Свобода, Єдність і Любов. Ми не робили ставку на великі продажі, думали, що це буде лімітована колекція. Але попит був дуже великий. Перша партія була розкуплена ще до старту продажів. Першочергово люди купляли навіть не сумку, а символ підтримки України. Багато замовлень отримували від іноземців та українців, які живуть за кордоном.

Андрій: Також ми вирішили спрямовувати 7% з кожного продажу на підтримку військових, переселенців, літніх людей і тварин. На нашому закордонному сайті надали можливість робити донати на підтримку України і були приємно здивовані, коли майже кожне замовлення з-за кордону супроводжувалося донатом. Звіти про використання цих коштів є на нашому сайті в розділі «Реалізована допомога».

Підтримка селебриті й інфлюенсерів стала для нас новим етапом розвитку.

Загалом, незважаючи на війну, обсяги наших продажів за останні півтора роки виросли. Бренд став популярніше як в Україні, так і в світі. Зокрема, завдяки підтримці медійних персон з великою аудиторією. Наші вироби можна побачити у гардеробі Каті Осадчої, Тіни Кароль, Ольги Сумської, Злати Огнєвіч, Даші Астаф’євої, Катерини Кухар, топових блогерів тощо. Навіть славнозвісний кіт Степан нещодавно був помічений із нашою сумочкою! (сміється)

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от BLACKWOOD CRAFTSMAN STUDIO (@blackwood.bags)

95% усіх наших колаборацій – по любові, а не за гроші. Тож, ми вдячні всім, хто нас підтримав і продовжує це робити. Підтримка селебриті й інфлюенсерів стала для нас новим етапом розвитку. Це надихає, окриляє, надає наснаги вдосконалюватися!

 

__________________________________________

Не тільки я, а й мої подруги у США носять ці сумки made in Ukraine із задоволенням.

Світський тренд: як сумки Blackwood підкорюють зіркових модниць і просувають український люксКатерина Кухар
прима-балерина Національного театру опери та балету, народна артистка України, керівниця KSBC

У моєму гардеробі є сумка насиченого чорного кольору Black Stones Edition від Blackwood. Я обрала саме цю модель через незвичне поєднання шкіри та дерева. Вона виглядає дуже природно: за склом – сухоцвіт, який додає витонченості та смаку рідної землі. 

Цей український бренд імпонує мені своєю ексклюзивністю, якістю й філософією. Все зроблено зі смаком і дуже якісно, з першого погляду зрозуміло, що люди вклали свою любов. Вони працюють так, аби клієнти поверталися.

 

Брала цю сумку за кордон і ось що скажу: на неї завжди звертають увагу через оригінальне поєднання фактур у дизайні. Вона сподобалася моїм подружкам у США, тож для них я робила додаткове замовлення. Тепер і вони носять ці сумки made in Ukraine із задоволенням.

Якщо в одязі я вже давно перейшла на українські бренди, то взуття, сумки, аксесуари зазвичай купувала за кордоном. Проте сумка від Blackwood склала гідну конкуренцію світовим брендам!

__________________________________________

Читать также
Світський тренд: як сумки Blackwood підкорюють зіркових модниць і просувають український люкс

 

Про найбільші труднощі за роки існування бренду

Андрій: Ми, як і всі, пережили пандемію, переживаємо війну. Було й таке, що втратили 40 сумок і не отримали за них гроші через недобросовісного партнера. Але щоразу, переживши важкі періоди, ми переходили на новий рівень, підкорювали нові ринки, створювали нові продукти. Маємо гнучкість і адаптивність до змін, що й дозволяє нам розвиватися.

Світський тренд: як сумки Blackwood підкорюють зіркових модниць і просувають український люкс

Яна: Я думаю, що найголовніше – займатися улюбленою справою. Вірити в те, що ти робиш, не фокусуватися на дрібницях, а дивитися масштабно. Якщо якийсь період був невдалим, ми не припиняємо свою діяльність, а навчаємося й розширюємося.

 

__________________________________________

У мене патріотична сумка від Blackwood. Вона така самодостатня, її можна міксувати і з джинсами, і з вишиванкою.

Світський тренд: як сумки Blackwood підкорюють зіркових модниць і просувають український люксОльга Сумська
акторка, народна артистка України

Я – справжня поціновувачка всього вітчизняного. Сумки Blackwood побачила у соцмережах і була в захваті від неймовірного дизайну з використанням українських мотивів! А як чудово інкрустовані у вироби польові квіти, знайомі з дитинства. Я ж зростала серед них, захоплююсь і досі квітникарством, власноруч збираю лікувальні збори. А поєднання дерева зі шкірою – це просто витвір мистецтва… Тож, це абсолютно «моя» тема.

Світський тренд: як сумки Blackwood підкорюють зіркових модниць і просувають український люкс

У мене патріотична сумка від Blackwood. Вона така самодостатня, її можна міксувати і з джинсами, і з вишиванкою. І що для мене найголовніше – такий аксесуар точно поза швидкоплинною модою, завжди буде в тренді.

Брала її з собою на кінофестиваль в Чернівцях – всі просто не могли відвести від неї очей. Це дуже приємне відчуття, коли ти тримаєш у руках таку красу і усвідомлюєш, що вона від українських дизайнерів!

__________________________________________

 

Про слушні поради молодим бізнесменам

Яна: Вірити в себе, йти за своїм внутрішнім голосом, прислухатися до інтуіції. І якщо загорівся вогонь душі й розумієш, що це «воно», то в жодному разі не боятися, не здаватися, йти і робити. Ця іскра давала мені запал днями й ночами, не спавши й не ївши, займатися улюбленою справою. Поступово моя творчість «на колінках» перетворилася на план, а завдяки нашому з Андрієм партнерству – на успішний бізнес.

Світський тренд: як сумки Blackwood підкорюють зіркових модниць і просувають український люкс

 

__________________________________________

З сумкою ми подорожували на змагання до різних країн, де іноземці запитували, де таку красуню можна придбати.

Світський тренд: як сумки Blackwood підкорюють зіркових модниць і просувають український люксМарина Бех-Романчук
легкоатлетка, чемпіонка Європи, чемпіонка Універсіади, багаторазова чемпіонка України

Десь півроку тому в когось із блогерів в Instagram я побачила дуже гарну сумку. Виявилося, що це творіння українського бренду, чим я була неймовірно вражена! Так і сталося моє заочне знайомство з Blackwood, після якого я замовила собі сумку і вже наочно познайомилася з брендом. Я дуже люблю, коли все стильно і стримано, й модель Aurora Purple Braided відповідає цим критеріям.

Не вагаючись, обрала темний пурпурний колір у поєднанні з карпатським ясенем – це просто вогонь! А найголовніше, вона пасує до будь-якого образу. Тепер це одна з найулюбленіших сумок у моєму гардеробі. Ми з нею подорожували на змагання до різних країн й іноземці у мене частенько запитували, де таку красуню можна придбати. Дуже щаслива мати таку сумку і найбільше радію з того, що вона – made in Ukraine!

Світський тренд: як сумки Blackwood підкорюють зіркових модниць і просувають український люкс

Blackwood – українська марка високої якості та неймовірної вишуканості, усі вироби власними руками створюють українці. Я в захваті від того, наскільки наші люди талановиті й працьовиті. Продукція Blackwood може сміливо конкурувати з іменитими світовими брендами – повірте мені, шаленій фанатці сумок та окулярів! (сміється) 

__________________________________________

 

Про головні складові сили Blackwood

Яна: Любов. До природи, своєї справи, працівників, клієнтів, світу. Унікальність. Аналогів нашим виробам немає, є тільки підробки. Перфекціонізм. Наші клієнти називають нас українським люксом, бо якість виробів і їх пакування – на найвищому рівні. Але я й зараз не можу сказати, що на всі 100% задоволена і, певно, ніколи не буду. Мій внутрішній критик ніколи не буде остаточно ситим, але це й допомагає постійно вдосконалюватися.

Світський тренд: як сумки Blackwood підкорюють зіркових модниць і просувають український люкс
засновники бренду Blackwood – Яна Кірова і Андрій Бойко

Андрій: А ще наша сила – в партнерстві та взаємодоповненні. Ми дуже різні. Яна – емоційна, я – раціональний. Через це були у нас і складнощі, але ми завжди довіряли одне одному, бачили цінність партнерства.

Наші клієнти називають нас українським люксом, бо якість виробів і їх пакування – на найвищому рівні.

 


Про плани та соціальні проєкти 

Андрій: До повномасштабної війни у планах було висаджувати дерева в Україні. Впевнений, що ми до цього повернемося. Зокрема, розглядаємо можливість озеленення там, де рослинний світ був пошкоджений війною, можливо, на Херсонщині.

Ще один проєкт, який наразі перебуває на початковій стадії реалізації – майстерня для дітей. Ми хочемо навчати ручному труду підлітків, щоб вони вже в юному віці могли створити свої перші вироби: гаманці, ключниці чи навіть маленькі сумки.

Прагнемо бути брендом, який прославить Україну. Налаштовані створювати ще крутіші вироби, втілювати у життя амбітні ідеї. Збільшувати наш соціальний вплив. Ми можемо бути прикладом, як з нуля можна створити бренд, який надихає і допомагає людям бути щасливішими.

Світський тренд: як сумки Blackwood підкорюють зіркових модниць і просувають український люкс
продукція бренду Blackwood

Світський тренд: як сумки Blackwood підкорюють зіркових модниць і просувають український люкс

___________________________________________

Шоурум Blackwood розташований в Одесі за адресою: Французький бульвар, 9

5 3 votes
Article Rating
Какова ваша реакция?
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Влюбился
12
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Лайк
10
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Нелайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Под вопросом
0
Subscribe
Notify of
guest
0 Комментариев
Inline Feedbacks
View all comments

© 2024 INSIDER Усі права захищені.
Будь-яке копіювання та відтворення тексту, зокрема часткове та у будь-яких формах, без письмового дозволу правовласника заборонено.


НАШІ ПАРТНЕРИ
Depositphotos