Ти вже – Hottier! Дебютна колекція нового українського бренду

Модне нагадування про жіночу сексуальність
На українській fashion-сцені з’явився новий бренд із чітким меседжем і впізнаваною філософією — Hottier. Марка дебютує з колекцією, що звертається не до трендів, а до внутрішнього стану жінки з її відчуттям сили, спокою та прийняття.
Бренд позиціонує себе як простір без тиску й вимог відповідати стандартам. Його ідея проста: жінці не потрібно змінюватися, щоб відчути власну цінність і сексуальність.



«Сексуальність — це не про тіло. Це про любов до себе і сміливість бути живою», — розповіла засновниця бренду Вікторія.
У Hottier переосмислюють поняття тілесності, відмовляючись від прив’язки до зовнішніх параметрів. А центром є внутрішня енергія, прийняття та чесність із собою.



«Ми хочемо, щоб жінки пам’ятали: з ними вже все гаразд. Hottier — це як тихі, але впевнені обійми, які дозволяють зазирнути в себе і почати любити себе не потім, а вже зараз», — додала Вікторія.
Окрему увагу бренд приділяє розмірній системі. У Hottier свідомо відходять від стандартних рамок: розмір L може підійти жінкам зі звичним 2XL. Такий підхід підкреслює головний принцип бренду — важливі не цифри, а комфорт, відчуття гармонії та впевненість у собі.










