Now Reading
Інстаграм-тренди 2021: секрети успішного аккаунта від SMM-гуру Анни Тiльняк

Інстаграм-тренди 2021: секрети успішного аккаунта від SMM-гуру Анни Тiльняк

Інстаграм-тренди 2021: секрети успішного аккаунта від SMM-гуру Анни Тiльняк

Як розвивати свій аккаунт в новому році

 

Новий 2021 рік більшість з нас почали, весело і активно постачаючи в Інстаграм свіжі сторіс і світлини сімейних святкувань, зимового дозвілля і подорожей. З усіх соціальних мереж для більшості саме Інстаграм – «рідний дім» і ефективний бізнес-інструмент.

Кожному користувачеві відомо, що Інстаграм – соцмережа примхлива, з мінливими алгоритмами, і без фахівця тут часом не розібратися. На прохання INSIDER.UA Інста-гуру і «душевний SMM-консультант» Анна Тiльняк розповіла про нові Інста-тренди для бізнесу та особистого бренда, а також про те, як правильно користуватися соцмережами, щоб психіка залишалася здоровою, а проведення часу було ефективним. Якщо у ваших планах на 2021-ий – створити свій онлайн-бренд або зробити більш успішним вже існуючий акаунт, ці цінні поради – для вас.

 

Інстаграм-тренди 2021: секрети успішного аккаунта від SMM-гуру Анни Тiльняк
Анна Тiльняк в якості спікера на Elle Active Forum 2020 у костюмі бренда Tattie

Історична довідка: Інстаграм був запущений в 2010 році та на сьогоднішній день має понад більйон користувачів, що використовують соцмережу без перебільшення кожен день. Сьогодні Інстаграм знаходиться на другому місці за популярністю серед соцмедіа, поступаючись лідерством лише Facebook, водночас лідируючи серед молоді. Ідеальний для eCommerce.

 

Інстаграм-тренди 2021: секрети успішного аккаунта від SMM-гуру Анни Тiльняк

Досьє: Анна Тiльняк @annatilniak

Душевний SMM-консультант
Телеграм-канал «Про дуже особистий SMM»
Засновниця Інстаграм-платформи Rest_in_Ukraine

2021 – рік, коли ми всі будемо цінувати оффлайн, але змушені переносити багато діяльності в онлайн, щоб не ризикувати.

Початок року – саме той час, коли можна і потрібно «оновлювати налаштування» або, інакше кажучи, почистити наше пір’ячко задля гарного польоту протягом всього наступного року. Тут і позбавлення від непотрібного, і визначення правильного напрямку, і планування.

Анна рекомендує почати з загального правила для всіх профілів: для початку слід позбавити акаунт від «зайвих» фоловерів. Так-так, саме фоловерів, а не підписок. Зазвичай, користувачі неохоче розлучаються з фоловерами, вважаючи, що головне – кількість. Однак це не так: неживі або неактивні фоловери зменшують показники залученості в вашому профілі, обтяжують і заважають іншим користувачам вас бачити.

Інстаграм-тренди 2021: секрети успішного аккаунта від SMM-гуру Анни Тiльняк

Кого видаляти? Сміливо видаляйте схожі на ботів профілі (їх можна визначити по невеликій кількості контенту, часто вони без аватара, з несподіваних і невластивих вашій аудиторії країн); профілі магазинів, які підписалися на вас, швидше за все, за допомогою програм мас-фолловінгу; профілі, які схожі на ті, що забули паролі.

На жаль, сервіси не допоможуть: це слід робити власноруч. Важливо: якщо ваш профіль не новий, чистка не повинна перевищувати 500 акаунтів на день.

Інстаграм-тренди 2021: секрети успішного аккаунта від SMM-гуру Анни Тiльняк

Особисті профілі

Особисті профілі ми використовуємо для зв’язку з іншими людьми. Але чи так все просто? Виявляється, не зовсім. Анна Тiльняк радить вдатися до ретельного планування і звернути увагу на наступні важливі кроки для оптимізації вашого Інстаграму:

1 крок

Визначтеся, що для вас ваш особистий профіль в Інстаграмі. Якщо це сімейний фотоальбом – терміново перегляньте цей формат, він вже не є актуальним і на просторах Інстаграму ваш профіль, цілком ймовірно, виглядає як профіль динозавра.

Які є актуальні варіанти:

  • Віртуальна візитка для зв’язку з партнерами і клієнтами (актуально та ідеально)

Мета? Сприятливий імідж і зберігання вашої репутації онлайн

  • Цікавий і корисний блог

Мета? Самореалізація

  • Блог (модель як у блогерів)

Мета? Монетизація.

Інстаграм-тренди 2021: секрети успішного аккаунта від SMM-гуру Анни Тiльняк
Elle Active Forum 2020

2 крок

Визначтеся з основною темою блогу. Для чого це потрібно зробити?

  • Щоб допомогти Інстаграм визначити вашу потрібність світовi, показувати вас більше тим, кому цікава ваша тема. Тематика повинна бути чiткою, добре відпрацьованою та оформленою. Блоги з розмитими темами працюють гірше.
  • Щоб допомогти вашим потенційним клієнтам, роботодавцям і партнерам, які можуть випадково потрапити на ваш блог, швидше зрозуміти, з якого питання слід до вас звернутися.

3 крок

Перегляньте й актуалізуйте ваш аватар і біографію. У «закріплення» слід додати пункт «Що іншим робити з вами, вашим блогом, як і для чого зв’язатися з вами, як із фахівцем в певній сфері».

4 крок

Слiд обрати оптимальний режим роботи в Інстаграмі, виходячи зі своїх можливостей, часу і з урахуванням алгоритмів платформи. Потрібно постити в стрічку не менше 1 посту раз на 3-4 днi, водночас щоденні динамічні відео-сторіс дуже бажані й будуть піднімати видимість вашого профілю.

Інстаграм-тренди 2021: секрети успішного аккаунта від SMM-гуру Анни Тiльняк
Аккаунт легендарного Кріштіану Роналду очолює список найпопулярніших особистих профілів в Інстаграмі з кількістю фоловерів, що перевищує 253 мільйони

Бізнес-профілі

Що ж стосується бізнес-сторінок, профілів брендів і компаній, то ці ресурси вимагають перегляду стратегій, очищення і свіжого подиху в обов’язковому порядку. Тут все серйозніше і грунтовніше.

Читать также
Інстаграм-тренди 2021: секрети успішного аккаунта від SMM-гуру Анни Тiльняк

1 крок

Перше, що вам слід зробити, це провести аудит профілів і аналіз ефективності рекламного кабінету, проаналізувати статистику сайту, зробити аудит профілю для визначення залученості та інших важливих показників. З цим впорається досвідчений таргетолог, а також для цього існують онлайн-сервіси.

2 крок

Далі перегляньте біографію і актуалізує закріплені сторіс. Початок року – ідеальний час для цього. Слід прибрати зайві фото і відео, описати діяльність або стиль бренда в мінімалістичнiй формі (якнайменше об’ємних текстів, мінімум кольорових емоджі та шаблонних описів).

3 крок

Заплануйте рекламну кампанію на 3-6 місяців. Створіть медіа-план взаємодії з лідерами думок, фоловерами, а також заплануйте таргетовану рекламу.

4 крок

Та, звичайно ж, попрацюйте з професіоналами над створенням свіжого і стильного фото- і відеоконтенту на кілька місяців вперед.

 

Інстаграм-тренди 2021: секрети успішного аккаунта від SMM-гуру Анни Тiльняк
Профіль National Geographic @natgeo є найпопулярнішим бізнес-аккаунтом в Інстаграмі на сьогоднішній день. Кількість фоловерів – 149 млн.

Як SMM-фахівчиня, Анна в своєму Інстаграмі приділяє чимало уваги етичному боку користування соцмережами і важливості самодисципліни в тому, що називається, «не залiпати». Анна не з тих, хто закликатиме вас користуватися Інстаграмом з ранку до ночі тільки тому, що таким чином потреба в професіоналах її профілю буде рости.

Навпаки, «душевний SMM» на своєму прикладі демонструє, як швидко зробити гарне фото і викласти його в стрічку, оперативно склавши чіпляючий текст – і все це максимум за 5 хвилин, і як вести профіль, чітко регламентувавши час свого перебування онлайн. Що ж, цього слід навчитися всім нам, хто ще не освоїв цю науку, вже на початку року, для того, щоб весь наш 2021 рік пройшов в реальному, а не віртуальному, світі, з реальними досягненнями, живим спілкуванням, теплими емоціями і яскравими звершеннями. А Інстаграм нехай буде ефективним інструментом у вашіх справах. Грамотна інструкція щодо його застосування на 2021 рік у вас вже є!

 

Фото: Владислав Томiк; Інстаграм; Getty
Стиль: ByMom

Текст: Анна Діанова

0 0 vote
Article Rating
Какова ваша реакция?
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Влюбился
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Лайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Нелайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Под вопросом
0
Subscribe
Notify of
guest
0 Комментариев
Inline Feedbacks
View all comments

© 2020 INSIDER Все права защищены.