Український бренд створив худі-антистрес при панічних атаках
На ньому зображені психологічні техніки
З настанням холодів українські бренди одягу не лише випускають утеплені зимові колекції, а й звертають особливу увагу на ментальне здоров’я своїх клієнтів у пасмурний період.
Український бренд одягу «Hey Sis!» у співпраці з психологинею Оленою Шершньовою створили особливе худі-антистрес, яке допомагає знизити рівень стресу та підтримати в момент панічної атаки.
«Худі-антистрес. Так називається наша нова колекція. Напевно найважливіша з усіх, що ми коли-небудь створювали. Ми зробили особливий одяг. Його можна назвати емоційним, сенсорним, емпатичним, терапевтичним, тактильним… Але зрештою в його основі є лише одне почуття – любов, бажання захистити найближчих і трохи себе», – розповіли засновниці бренду «Hey Sis!» Інна та Ліза Руденко.
Засновнці бренду та творці худі-антистрес Інна та Ліза Руденко
Унікальність худі-антистресу у тому, що воно має не лише декоративні елементи у вигляді дерев’яних намистин та мотузків. Вони і є спеціальними рятівними сенсорними деталями, які зменшують тривожність. Намистин приємно торкатися, вони вільно рухаються на мотузці, їх можна переплітати між собою, зібрати в намисто чи навіть розмалювати, наголосив бренд.
Окрім цього, творці внесли цікаву деталь у свою розробку: на спині худі розмістили справжні «кишені-обійми», призначені для близької людини.
Щоб допомогти собі у критичному емоційному стані, на худі-антистрес зображено 6 спеціальних психологічних технік:
«Квадрат дихання» для повернення спокійного емоційного стану. На худі нашито квадрат з написом «вдих». Рухаючись пальцем за напрямом стрілки, потрібно робити повільні вдихи через ніс і видихи ротом 3-4 рази.
«Повернення в «тут і зараз» при панічних атаках та тривожних станах. Рекомендують доторкнутися до однієї з намистин великим та вказівним пальцем і зосередитись на відчуттях у пучках.
«Відновлення віри в себе та майбутнє». У той час, коли підступила зневіра, треба подумки перерахувати те, за що можна подякувати собі та пишатися. І на кожен пункт рухати одну намистину до краю мотузки.
«Сенсорна прокачка мозку». Для цього в кишенях худі спеціально заховані ґудзики і клаптики різних тканин. Вважається, що дотики до різних текстур сприяють покращенню пам’яті.
«Одягни настрій». Людина сама обирає свій настрій.
«Баланс «напруження-розслаблення» при стресі та нервовому збудженні.
При створенні худі, автори проєкту також врахували й функцію різних кольорів для заспокоєння, обравши три основних гами: смарагдовий – спокій та медитація; чорний – концентрація та колір капучино – розслаблення.