Як відбувся передріздвяний стайл-бранч у шоурумі Bobkova
Мініпоказ, індивідуальний скетч і донати
Напередодні український бренд Bobkova провів передріздвяний суботній стайл-бранч, зібравши друзів, клієнтів та партнерів. У межах заходу відбувся мініпоказ в інтерактивній формі, під час якого засновниця бренду Крістіна разом зі стилістом Ліною Христофоровою продемонстрували образи з різних колекцій та signature pieces Bobkova, не прив’язуючись до конкретного сезону.
Зокрема, Ліна як стиліст представила нове бачення речей бренду, а також розробила власні образи, комбінуючи новий Christmas Drop – 2025.
Після показу для кожної гості фешн-ілюстратор Дарія Гусаренко-Маркова створила індивідуальний скетч, який Ліна та Крістіна доповнили ідеальними кольорами та фактурами тканин.
Захід минув у затишній різдвяній атмосфері та мав доброчинний характер: кожен охочий міг направити фінансову підтримку фонду «ЛЮТІ ПТАШКИ», яким Bobkova опікується вже тривалий час.
Марія Живко
Світлана Кравченко
Віолетта Федорова
Катерина Попова
Альона Плахтій
Крістіна Бобкова, Марія Живко
Ліна Христофорова
Альона Пономаренко
Пригощали гостей смаколиками від ресторану «Чари»
Любов до шовку та високої якості об’єднала Bobkova з MON MOU – інноваційним брендом, що поєднав натуральний шовк і махру у концепції делікатного догляду за волоссям і шкірою
Крім цього, гості мали змогу протестувати продукцію американської косметики Perricone MD, підібрану відповідно до їхнього кольоротипу та стилістичних рекомендацій.
Фото: Ярій Яцкуліч