Зірки «Білого лотоса» знялися в рекламі нижньої білизни Skims
Лімітована колекція, присвячена Дню закоханих
Напередодні Дня всіх закоханих бренд Skims, власницею якого є Кім Кардаш’ян, випустив лімітовану колекцію спідньої білизни Valentine’s Shop.
Героїнями рекламної кампанії виступили італійські акторки Сімона Табаско та Беатріс Гранно, які зіграли ескортниць Лючію та Мію у другому сезоні серіалу «Білий лотос».
Дует позував в об’єктиві фешн-фотографині Донни Троуп, приміряючи оновлені версії «Fits Everyone» і «Silk», які вигідно підкреслили їх стрункі фігури.
Грайливі образи доповнили підводка для очей та вишнево-червона помада.
Акторки були зачаровані результатом роботи, як і фактом їхнього першого глобального модельного прояву.
«Мені було так весело зніматись у рекламній кампанії Skims до Дня святого Валентина! Можливість працювати разом із моєю подругою Сімоною та брати участь у нашій першій глобальній модній кампанії – це щось особливе!» – цитують Гранно в прес-релізі.
Якби існувала премія «Еммі» за ідеально підібрані рекламні кампанії, Skims напевно б завоював перше місце. Захоплені відгуки у коментарях до публікації Кардаш’ян, де вона поділилася кількома фотографіями, варіюються від «культового маркетингу» до «геніальності».
Колекція буде доступна до замовлення з 26 січня.