5 ключових моментів Тижня моди в Парижі
Весна-літо 2024
Фешн-марафон весняного сезону офіційно добіг кінця. Останньою та головною подією, як завжди, став Тиждень моди в Парижі. Розповідаємо про 5 ключових моментів, що визначили його цього сезону.
Litkovska
Бренд Litkovska — один з небагатьох українських брендів, які регулярно представляють свої колекції в рамках Тижня моди в Парижі. Весняна колекція дизайнерки Лілії Літковської отримала назву REBIRTH («Відродження»). Лінійка уособлює цінності, які відродила в українській жінці війна — стійкість, мужність та альтруїзм. Докладніше про колекцію читайте тут.
Плаття-тераріуми Undercover
Креативний директор Undercover, Джун Такахаші, вирішив довести, що мода — це справжнє чаклунство. У фіналі весняного шоу бренду на подіум вийшли моделі в сукнях-тераріумах з живими квітами та метеликами, яких потім випустили на волю. У такий спосіб дизайнер висловив свою тугу за близькими людьми, які пішли з життя. Ці метелики символізують самого Такахаші, який наче застряг між двома світами й не може звільнитися.
Дебют Луїзи Троттер у Carven
«Менше — означає більше» — саме такого підходу дотримувалася Луїза Троттер під час створення своєї першої колекції для Carven. Дизайнерка взяла за основу образ парижанки 1950-х років. На подіумі з’явилися лаконічні пальта, жакети, сорочки та сукні з акцентом на талії. У колекції переважали легкі тканини пастельних відтінків.
Прощання Габріели Герст з Chloé та Сари Бертон з Alexander McQueen
Цього сезону одразу дві дизайнерки, Габріела Герст та Сара Бертон, пішли з постів художніх керівників великих модних брендів. Габріела Герст пропрацювала у Chloé 3 роки і за цей час встигла зробити бренд передовим серед люксових у сфері сталого розвитку. Герст оригінально попрощалася із маркою – бразильськими танцями у фіналі шоу.
А ось Сара Бертон співпрацювала з Alexander McQueen понад 26 років. Кар’єру в бренді дизайнерка розпочала як стажист, а після смерті Александра Макквіна в 2010 році продовжила його справу на посаді креативного директора. Останній показ Бертон завершився п’ятихвилинними оплесками і теплими обіймами з Анною Вінтур, Кейт Бланшетт, Едвардом Еннінфулом, Ель Феннінг та іншими знаменитостями.
Мама Демни Гвасалії на показі Balenciaga
Balenciaga славиться масштабністю та яскравістю своїх шоу. Цей сезон не став винятком. Головна особливість весняного показу — мама креативного директора бренду Демни Гвасалії — Елла, яка відкрила шоу як модель. Вона з’явилася на подіумі недарма. Колекція стала для Демни дуже особистою, адже під час її створення він надихався людьми, які найбільше вплинули на його життя.
Крім Елли у шоу також взяли участь вчителька дизайнера з Королівської академії образотворчих мистецтв Івон, його PR-менеджерка Робін Мізон, імідж-директорка Мартіна Тіфенхалер Перне та інші.