Fashion Fetish: дизайнерка Анна Арутюнова та її пристрасть до люксових аксесуарів
Чим марять українські світські модниці, як збирають свої колекції і як поєднують улюблені речі, ми висвітлюємо у рубриці Fashion Fetish. Її новою героїнею стала дизайнерка Анна Арутюнова, засновниця відомого українського бренду Arutiunova.
Вона сама є взірцем ідеальної клієнтки своєї марки, завжди виглядаючи вишукано й жіночно – варто лише поглянути на стрітстайл фото у її соцмережах. Ключовою складовою свого стилю Анна вважає аксесуари, ба більше, люксові сумки і взуття – її головний модний фетиш.
Про свою чималу колекцію, неймовірну історію придбання омріяної сумки Hermes Kelly та зміну свого стилю із початком великої війни Анна розказує і показує спеціально для INSIDER.UA!
Яка твоя найбільша модна пристрасть і чому?
Мій фетиш – це взуття та сумки. Вважаю, саме ці аксесуари роблять образ довершеним.
Як у тебе з’явився цей фетиш?
Все почалося з обожнюваних черевиків з червоною підошвою Christian Louboutin, це була модель Lady Peep.
Скільки екземплярів наразі налічує твоя колекція? Який екземпляр в ній найдорожчий?
У мене досить велика колекція, понад 90 пар взуття та близько 40 сумок, місця для зберігання завжди не вистачає! Перша пара була від Christian Louboutin, як я вже згадала вище. Наразі мої улюблені аксесуари зі мною у Відні, куди я переїхала через повномасштабне вторгнення РФ.
Найдорожча в колекції – сумка від Hermes. Варто зазначити, загалом я дуже обережно ношу речі, для мене це не складає особливих зусиль, тож усі вони у чудовому стані. Всі свої сумки передам доньці! (посміхається)
Чи траплялися цікаві або кумедні історії, пов’язані з придбанням улюблених речей?
Насправді, була одна історія, яка мені дуже запам’яталася. Довго я мріяла про сумку Kelly кольору gold, але, як відомо, у бутіку придбати їх практично неможливо, а у байерів купувати цю модель – дуже дорого! Приблизно 5 років тому ми з чоловіком були у Мюнхені й завітали у пошуках моєї омріяної красуні у Hermes і, звісно, нічого не було в наявності.
Усі свої сумки передам доньці!
Упродовж дня я кожні дві години завзято заходила до бутіка, не втрачаючи надії. І ось заходжу у черговий раз: при мені виносять сумку моєї мрії для якоїсь клієнтки, яка стояла в черзі за нею не один рік. І що я бачу: вона прискіпливо роздивляється своє замовлення і відмовляється від неї просто в мене на очах! Так ця сумочка стала моєю.
Де зазвичай знаходиш свої «фетиші»? Це заплановані покупки чи спонтанні?
У мене є найкращий байєр, можу поділитися контактом! Вона завжди знаходить те, що знайти ну просто неможливо, ще й зі знижкою. Загалом обожнюю спонтанні покупки, проте завжди знаю, чого саме хочу.
Що у твоєму вішлисті найближчим часом?
В мене простj нескінченний вішлист, проте мріяти ж не шкідливо? (посміхається) Наразі у Відні багато українських брендів. Як українська дизайнерка, добре знаю, як всі наші марки потребують підтримки, тож намагаюся її надавати. Зі свого боку і ми максимально орієнтуємося на запити і можливості клієнтів. Наприклад, у нас в цьому році більше уваги приділяється другій лінії Arutiunova, остання колекція носить назву VILNA – вона дуже демокртична, це оптімальний жіночний кежуал.
Обожнюю спонтанні покупки, проте завжди знаю, чого саме хочу.
Що робитимеш, якщо улюблений фетиш геть вийде з моди?
Те, що й завжди – подарую рідним або перепродам.
Чи є у тебе ікони стилю?
У мене немає якоїсь певної ікони стилю, але можу виділити, наприклад, Роузі Гантінгтон-Вайтлі, її стиль мені дуже імпонує.
Які бренди тобі особливо імпонують, а які – ніколи не одягнеш?
Напевно, немає такого бренду, з колекцій якого я б ніколи нічого не вдягала. Проте, звісно, є марки, які не дуже «мої», наприклад Cavalli, Emilio Pucci, Ermano Scervino. Хоча моя мама обожнює Pucci! Я ж більше полюбляю The Attico, David Koma, Prada, Celine, Balenciaga, аксесуари Hermes та Chanel, та звісно ж,обожнюю Arutiunova. Насправді цікавих брендів багато, але ці улюблені.
Як відрізняється твій стиль у звичайному і світському житті? Чи змінився гардероб під час війни?
Мій стиль здебільшого не змінився. Звісно, наразі я віддаю перевагу більш зручним речам, але як і раніше люблю стильно одягатися. Вже понад рік я мешкаю у Відні й маю висновок що до австрійських жінок, наприклад, для них 100% головне – перш за все комфорт в одязі.
Сьогодні ошатні речі значно поступаються за попитом більш комфортним.
Щодо попиту на речі мого власного бренду: звісно, є різниця між тим, що українські жінки обирали до війни, а що – тепер. Сьогодні ошатні речі значно поступаються за попитом більш комфортним, повсякденним. Тож у нових колекціях ми переосмислили ключові елементи нашої стилистики, зробивши айтеми Arutiunova ближче до стилю кежуал, що зовсім не зіпсувало ДНК нашого бренду!
Фото: @ph.grischuk