Now Reading
Як і де артисти знаходять свої хіти? Розповідає засновниця Ninja Music Катерина Кобзарук

Як і де артисти знаходять свої хіти? Розповідає засновниця Ninja Music Катерина Кобзарук

Як і де артисти знаходять свої хіти? Розповідає засновниця Ninja Music Катерина Кобзарук

Ninja Music — компанія з добирання та продажу пісень для артистів. Серед їхніх клієнтів – MONATIK, Тіна Кароль, Макс Барських, Анна Трінчер, ALEKSEEV, Наталія Могилевська та багато інших відомих виконавців. Ми вирішили дізнатися в засновниці Ninja Music Катерини Кобзарук, хто пише хіти для зірок, де виконавці знаходять своїх сонграйтерів і як купити трек, а також про її шлях як підприємиці в індустрії, яка раніше вважалася суто чоловічою. 

Як і де артисти знаходять свої хіти? Розповідає засновниця Ninja Music Катерина Кобзарук
Катерина Кобзарук

Людям, не дотичним до музичної індустрії, цікаво було би дізнатися, як узагалі працює «продаж пісень». Розкажи трохи більше про те, що робить твоя компанія Ninja Music.

Ми знаходимо пісні для артистів. Та насправді не тільки для них, а для всіх, хто любить співати і мріє реалізувати свій талант. У нас класне портфоліо, багато зірок виконують хіти, знайдені Ninja Music – ви точно їх чули!

Наша компанія працює з сотнями талановитих авторів, кожен із яких має свій унікальний стиль. Деякі з них і самі артисти, які пишуть пісні не тільки для себе. У нас є великий каталог уже готових оригінальних композицій в різних жанрах, які можна придбати.

Як і де артисти знаходять свої хіти? Розповідає засновниця Ninja Music Катерина Кобзарук

Також ми створюємо треки «під ключ», це передбачає написання музики й тексту, повністю адаптованих до потреб замовника. Якщо клієнтові потрібно, то можемо навіть створити повноцінний альбом або допомогти сформувати репертуар.

«Купити пісню» означає офіційно оформити права на неї, що робить виконавця повноправним власником твору.
У Ninja Music є багато кейсів, якими я по-справжньому пишаюся! Завдяки нашій роботі, з’являється більше якісного українського музичного контенту, тож індустрія сильнішає.

 

Розкажи більше про цікаві кейси.

Наприклад, «Зірочка палай» Анни Трінчер, що звучить зараз звідусіль та посідає перше місце в Apple Music Top 100: Ukraine, потрапила до артистки завдяки нам. Пісню Тіни Кароль та Юлії Саніної «Вільна» знайшли саме ми. Коли вперше її почула – одразу закохалася в цей трек і відправила артистці.

Серед кейсів Ninja Music є чимало справжніх хітів, зокрема, MONATIK «А що?» та «Пригорни». Також серед робіт наших авторів – «Мамо, не плач» і «Двоє» для MAX BARSKIH, «Варшава-Київ» для ALEKSEEV та багато інших.

Як і де артисти знаходять свої хіти? Розповідає засновниця Ninja Music Катерина Кобзарук

Ми зібрали альбом «Дякую» для VIRA, серед наших клієнтів також SHUMEI та гурт KAZKA. Нещодавно вийшов сингл молодої артистки MAYOROVA «In Love» – пісня настільки мене зачепила, що я тижнями слухала її в навушниках.

У нас багато потужних проєктів, з якими можна ознайомитися на нашому сайті та в соцмережах. Ми працюємо не лише з зірками – до нас часто звертаються й початківці, які лише починають торувати свій шлях у музиці.

 

Ваші кейси справді вражають. Цікаво, що до вас може звернутися навіть людина, яка не є артистом!

Авжеж! У нас багато таких клієнтів. Наприклад, ми створювали пісню «під ключ» для родини, яка хотіла зробити сюрприз своєму таткові на день народження. Дві сестри надіслали референси звучання, розповіли про батька, і вже за тиждень композиція була готова.

Ще один цікавий кейс – жінка замовила пісню для свого коханого. Оскільки він – іноземець, трек мав бути двома мовами: куплети українською, а приспів – англійською. Ми знайшли ідеальну композицію, і вона стала чудовим подарунком на річницю їхніх стосунків. А найголовніше – чоловік був у захваті та… освідчився!

Як і де артисти знаходять свої хіти? Розповідає засновниця Ninja Music Катерина Кобзарук

 

Як ти прийшла до цієї сфери?

Ще з часів університету я опікувалася менеджментом артистів. Це був шалений ритм: концерти, записи, зйомки, постійні переїзди, нескінченні дзвінки й буквально кілька годин сну на добу. Божевільний трудоголізм артистів і їхніх команд вражає – потрібно бути на зв’язку 24/7.

Після народження сина я зрозуміла, що хочу змін. Дещо сповільнити темп, але водночас робити те, що люблю. Дуже вчасно подруга дала мені послухати пісні, які не планувала випускати. Вони мені сподобалися, і з її дозволу я спробувала запропонувати їх іншим артистам. Так усе й почалося.

Божевільний трудоголізм артистів і їхніх команд вражає – потрібно бути на зв’язку 24/7.

Поступово я створила каталог, розширила базу контактів і почала глибше вивчати ринок. Далі все залежало від наполегливості, відданості справі та мистецтва комунікації, яке допомагає вибудовувати зв’язки з артистами й авторами. Довгий час я продавала пісні самостійно, налагодила всі процеси й отримувала чудові результати. Мені це подобалося тоді – і подобається досі.

Як і де артисти знаходять свої хіти? Розповідає засновниця Ninja Music Катерина Кобзарук

 

Що змотивувало тебе від самостійної роботи перейти до розширення команди і створити повноцінний бізнес? Відкрити компанію з продажу пісень — нетипове рішення для України.

Хотілося зростання. Кількість клієнтів і авторів із крутим матеріалом стрімко збільшувалася. Реклама з уст в уста працювала чудово — мене радили багатьом артистам. Тому наступним логічним кроком стало створення Ninja Music — першої в Україні компанії, яка спеціалізується на доборі та продажу пісень.

Зараз наш каталог налічує понад 4000 треків і постійно поповнюється. Ми стали лідерами ринку завдяки 10-річному досвіду і команді з високим рівнем «наслуханості» та експертизи. Саме тому ми називаємо себе «музичними ніндзя» — досконало орієнтуємося в музичному ринку та завжди «влучаємо в ціль».

Ми стали лідерами ринку завдяки 10-річному досвіду і команді з високим рівнем «наслуханості» та експертизи.

 

Як ти тримаєш руку на пульсі, щоб успішно розвивати бізнес і впевнено рухатися вперед?

Одночасно з розбудовою Ninja Music дбаю і про власний розвиток. Уже під час повномасштабної війни я брала участь у програмі Google та Startup Ukraine для жінок-підприємиць у Копенгагені. Ninja Music увійшла до списку найкращих ідей, і я змогла навчатися в одній із найбільших корпорацій світу, працюючи з топовими менторами.

Це був неоціненний досвід, який зараз я активно використовую в роботі з українським музичним ринком. Такі речі завжди мене мотивують — у процесі професійного вишколу з’являються нові ідеї, розширюється нетворкінг.

Як і де артисти знаходять свої хіти? Розповідає засновниця Ninja Music Катерина Кобзарук

Потім я переїхала в Лондон, де паралельно працювала в компанії, що спеціалізується на роялті. Вони володіють правами на каталоги хітових пісень та співпрацюють із такими світовими зірками як Justin Bieber, Dua Lipa, Red Hot Chili Peppers, Shakira, 50 Cent, Ed Sheeran, Justin Timberlake, Timbaland та інші. Це ніби справдилася одна з моїх великих мрій.

Але мій шлях не був легким. Щоб опинитися там, де я зараз, довелося справитися з безліччю викликів і навчитися відстоювати себе. Колись шоубізнес вважався тільки чоловічою сферою, і я особисто зіткнулася з тим, що деякі чоловіки не були готові серйозно сприймати жінок в індустрії.

До речі, ти торкнулася дуже цікавої теми. Останнім часом жінок у бізнесі стає дедалі більше, і це тішить! Проте раніше, як ти зауважила, ситуація була зовсім іншою. Можеш розповісти детальніше про свій досвід і про перепони на шляху?

Пам’ятаю, як ми продали хіт відомому чоловічому гурту і мене разом з автором запросили на знімання кліпу. Спершу все було професійно, але особиста зустріч усе змінила. Менеджер гурту повністю мене ігнорував, відтіснив плечем, а потім узагалі заявив, що вони не працюють із жінками через їхні «незручні цикли». Я прямо сказала йому, що він сексист, і більше ми не спілкувалися.

Були й інші випадки. Наприклад, деякі чоловіки-артисти телефонували з погрозами, вимагаючи безкоштовно віддати пісню. Обіцяли «перекрити повітря», якщо не погоджуся. Ці ситуації були неприємними, але вони мотивували мене залишатися вірною собі та твердо обстоювати свою позицію.

Читать также
Як і де артисти знаходять свої хіти? Розповідає засновниця Ninja Music Катерина Кобзарук

Як і де артисти знаходять свої хіти? Розповідає засновниця Ninja Music Катерина Кобзарук

Це справді неприємно. Сподіваємося, індустрія змінюється в кращий бік. Що ти думаєш про це?

Зараз індустрія проходить через потужні трансформації. З’являється більше сучасних молодих людей, які позбавлені упереджень щодо статі, орієнтації та інших питань. Це позитивні зміни, і вони відчутні.
Я на власному досвіді знаю, що таке сексизм, тому в Ninja Music прагну створювати максимально комфортний простір для всіх, де панує рівність і дружня атмосфера.

Чи плануєш ти розширювати діяльність Ninja Music на західному ринку?

Так, ми активно працюємо над цим. Саме тому моя локація зараз — Лос-Анджелес. У нашому каталозі вже є велика кількість англомовних пісень. Крім того, наші автори періодично надсилають сингли італійською, іспанською та іншими мовами. Я завжди вважала, що Україна — це скарбниця талантів. За роки роботи в музичній індустрії в цьому лише переконалася.

Наступний етап — вихід на міжнародний ринок і продаж пісень українських авторів закордонним артистам у Європі, Америці та Азії.

Я завжди вважала, що Україна — це скарбниця талантів.

 

Як засновниця Ninja Music, як би ти озвучила місію компанії? 

Наша головна мета — розвивати український музичний ринок і водночас представляти Україну на міжнародній арені. Ми хочемо, щоб Ninja Music сприймали як український бізнес, що виріс до світового рівня.

Як і де артисти знаходять свої хіти? Розповідає засновниця Ninja Music Катерина Кобзарук

 

БЛІЦ

Скільки тривав найшвидший продаж пісні? Дві години!

За скільки Ninja Music продали найдорожчу пісню? Не можу розголошувати точну суму, але за ці гроші можна було б купити авто.

На який жанр пісень попит найвищий? Безумовно, поп. Хоча останнім часом збільшується і на R’n’B, hip-hop, rock.

Твоя улюблена з проданих пісень? MONATIK «А що?»

Якому закордонному артисту мрієш продати пісню? Taylor Swift чи Billie Eilish. Продати пісню артисту світового рівня, який сам є сильним автором — це виклик із подвійною зірочкою.

З ким з українських артистів хотіла б працювати як з автором? Зі Святославом Вакарчуком.

Яку музику слухаєш у навушниках поза роботою? З огляду на мою діяльність, я слухаю музику постійно. На дозвіллі вмикаю легкий джаз або мантри – це допомагає розпружитися і «розвантажити» голову.

4.7 3 votes
Article Rating
Какова ваша реакция?
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Влюбился
1
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Лайк
1
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Нелайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Под вопросом
0
Subscribe
Notify of
guest
0 Комментариев
Inline Feedbacks
View all comments

© 2025 INSIDER Усі права захищені.
Будь-яке копіювання та відтворення тексту, зокрема часткове та у будь-яких формах, без письмового дозволу правовласника заборонено.


НАШІ ПАРТНЕРИ
Depositphotos