6 українських telegram-каналів про моду, на які варто підписатися просто зараз
Український інфопростір стрімко розвивається: з’являються цікаві YouTube-проєкти та подкасти, Instagram-сторінки та TikTok-акаунти. Не відстає й український Telegram. Сьогодні хочемо розповісти вам про 6 цікавих каналів про моду, на які варто підписатися просто зараз.
TONY ГОВОРИТЬ — канал про маркетинг, дизайн, субкультури, digital-мистецтво, streewear, високу моду, реп, кросівки. Словом, все те, що зацікавить тусовку з вулиці Рейтарської (але не тільки її). Канал веде Антон Бусько, за плечима якого багаторічний досвід роботи у міжнародних рекламних агенціях і fashion-ретейлерах Києва. Також в Антона є свій бренд вуличної моди Ditch.
FASHION LAW — назва каналу говорить сама за себе. Як захистити свій бренд від підробок, що робити, якщо інший дизайнер вкрав вашу ідею? Партнер Mentors Law Firm юрист у сфері модної індустрії Максим Попов простими словами розповідає про те, як модна індустрія працює на юридичному рівні. Історії про те, як Cartier і Van Cleef & Arpels судяться з Louis Vuitton, Thom Browne з adidas, Louboutin переслідує інші взуттєві бренди з червоною підошвою, а Chanel безрезультатно доводить унікальність свого флакона парфумів у країнах Балтії можна читати як трилер чи детектив.
ЖИРНИМ ШРИФТОМ — канал про українську fashion-індустрію від екс-редактора ELLE та Harper`s Bazaar Романа Тимофєєва. Тут можна знайти посилання на цікаві лонгріди про моду, кіно та літературу, оперативні новини та інсайти про життя українських дизайнерів, моделей та редакторів. Багато інформації з історії моди. А ще на каналі є рубрика #РаботаВмоде з актуальними вакансіями в fashion-брендах та ЗМІ.
Ще одна знахідка — канал CIMETIÈRE. Це мікс публікацій про українські модні бренди (як всесвітньо відомі, так і молоді локальні), кіно, журнали, живопис і взагалі мистецтво і культуру у широкому сенсі. Тут не тільки новини, але й цікаві fashion-архіви. Рекомендуємо тим, хто хоче розвивати свій візуальний смак, або, як зараз модно казати, «надивленість».
МЕНТОРКА УКР БРЕНДІВ — перший telegram-канал про українські бренди, який було засновано 1 січня 2018 року. Авторка каналу Наталі Чуловська, екс-редакторка L’officiel, Cosmopolitan та Buro 24/7 Ukraine. На каналі регулярно виходять різноманітні добірки за категоріями (взуття, вишиванки, тренчі, прикраси), новини брендів та інформація про знижки, а іноді Наталі публікує цікаві тексти про маркетинг та PR.
З УСІХ СИЛ веде свій канал Леся Донець. Вона встигла попрацювати в українському Esquire та Buro 24/7, була PR-директором Litkovskaya та Indposhiv. У фокусі її уваги НЕ мейнстрімні, нішеві історії зі світу моди. Раніше на каналі можна було знайти відео з підпільного британського рейву 1989 року та роздуми про дизайн бутика Maison Margiela. Зараз більшість матеріалів саме про українське. «Пишу про моду рідко, але по суті й аж з 2017», — йдеться в описі її каналу. Крім того Леся захищає Квіти України — модерністську будівлю в центрі Києва.