Мері Фуртас і Юлія Пеліпас увійшли до списку найвпливовіших людей у модній індустрії
За версією Vogue Business
Видання Vogue Business щорічно складає список найвпливовіших людей світу у модній індустрії. Цього року редактори журналу відібрали сотню модних інсайдерів, котрі «переписують підручники моди та краси зсередини». Список розподілений за п’ятьма категоріями: «Технологічні та Web3-новатори» (Tech and Web3 innovators), «Лідери думок сталого розвитку» (Sustainability thought leaders), «Ті, хто змінюють індустрію краси» (Beauty disruptors), «Чемпіони змін» (Champions change) та «Підприємці і популяризатори нового покоління» (Next-gen entrepreneurs and agitators).
В останню увійшли дві українки – Юлія Пеліпас, колишня директорка моди українського Vogue та засновниця апсайклінг-бренду Bettter, і Мері Фуртас, засновниця та креативна директорка бренду Cultnaked, який став помітним гравцем на світовому ринку одягу для вечірок.
«Ці дизайнери, бізнес-лідери та засновники представляють наступну хвилю лідерства, оскільки вони переосмислюють, як виглядає успіх у галузі. Через їхні компанії, одяг та історію проявляється нове бачення моди», – наголосили у Vogue Business.
Vogue Business пише, що Фуртас із початку повномасштабного вторгнення РФ на територію України сфокусувалася на порятунку свого бізнесу. У результаті їй вдалося збільшити продаж із 700 тисяч до двох мільйонів доларів у 2021-2023 роках. Видання наголошує, що це є «значним показником для українського бренду».
У профайлі Юлії Пеліпас журнал розповідає про її платформу Bettter.Community, яку було запущено у березні 2022 року, «аби зв’язати рідну країну зі світом та підтримати український бізнес». Окрім цього, видання згадало і про те, що Юлія стала фіналісткою премії LVMH Prize – 2023.
.