Надя Дорофєєва стала обличчям мерча Aisenberg Denim x Elle UA
Лімітована колекція
Два гравці української модної галузі – бренд Aisenberg та глянець Elle – вирішили об’єднатися та випустити мерч, пронизаний оновленими традиціями, патріотичним духом та любов’ю до України. Частина коштів від продажу колекції буде перерахована на потреби ЗСУ.
До лімітованої колекції увійшли стильні куртки, кроп-топи, козирок, величезна сумка-мішок та базові футболки – одна з вузлом marine knot (посилання на морську тематику, якою прошито ДНК бренду Aisenberg), а друга – з написом #proud_to_be_ukrainian, це ключовий слоган Elle Ukraine.
Всі речі переважно виконані з деніму – головного матеріалу для Aisenberg – та прикрашені логотипом глянцю.
Центральний образ колекції відведено сумочці-пауч, яка оздоблена традиційним українським орнаментом «Дерево Життя», але у сучасній інтерпретації. На це команду проєкту надихнули традиційні зображення із архіву Одеського обласного центру культури.
Вибрана вишивка має не лише символічне значення: вона характерна саме для степової зони України, зокрема для узбережжя Чорного моря – батьківщини учасників команди, яка працювала над проєктом. Так, бренд Aisenberg народився у колоритній Одесі, а Надя Дорофєєва, яка стала обличчям колекції – у Криму.
Колірна гама лінійки представлена в нейтральних тонах – синьому та білому. Така гармонійна палітра робить речі стильними й трендовими.
Колекція вже доступна для замовлення на офіційному сайті бренду.