Стелла Маккартні запустила власну лінію косметики
Органічний догляд за шкірою класу люкс
Стелла Маккартні запускає свою власну лінію косметики Stella, яка створюватиметься за допомогою LVMH. До неї, згідно з мінімалістською концепцією бренду, увійдуть лише три засоби: очищаючий Reset Cleanser, сироватка Alter-Care Serum і крем Restore Cream. Звичайно, всі вони будуть вироблятися з екологічно чистих речовин, косметика буде веганська і не буде тестуватися на тваринах.
«Я не та людина, яка хоче купити мільйон продуктів для різних областей мого обличчя, – каже Стелла Маккартні. –Я хочу мінімум продуктів, й щоб вони працювали. Хочу, щоб вони були гідної якості та доповнювали мій спосіб мислення та життя. Я прагнула зробити найчистіший із доглядів за шкірою в люксовому сегменті».
Протягом останніх трьох років Маккартні та спеціальна команда LVMH працювали над рецептурою та упаковкою, а свіжий трав’янистий аромат продуктів розробив парфумер Френсіс Куркджян. Листя гвоздики, соснова смола та ментоловий евкаліпт є основними нотами.
Інгредієнти для сворення косметики надходять із Північної Європи та виготовляються з перероблених харчових відходів, таких як сквален, побічний продукт виробництва оливкової олії, а також екстракт квіток вишні, що діє як антиоксидант. Крім цього склад включає органічну гірську породу самфір, яка, як стверджується, багата ненасиченими та насиченими жирними кислотами, а також фітостеролами для розгладження тонких ліній та зморшок.
Бренд відмовився від інгредієнтів, процес виробництва чи екстракції яких забруднює довкілля. Крім того, було вирішено відправляти продукцію до США морськими шляхами, а не авіа, внаслідок чого вуглецевий слід колекції скорочується більш ніж на третину. Бренд також усунув необхідність у ватяних дисках або одноразових зразках. Вартість продуктів варіюватиметься від $60 до 140$. Косметика вийде вже цього місяця і буде доступна на офіційному сайті бренду Stella McCartney.
Упаковка є міксом одноразової і довговічної. Продукти будуть поставлятися у м’яких пакетах, що переробляються, в стилі дитячого харчування, зроблених з деревних відходів, і розливатимуться в перероблені скляні пляшки та банки, які можна використовувати повторно. Наприклад, крем у скляній банці коштуватиме близько 105 доларів, а повторно наповнити ту ж баночку на порядок дешевше — 85 доларів.
Крім того, Стелла підтримуватиме неурядову організацію Wetlands International, жертвуючи 1% від чистого продажу коштів. Гроші підуть на збереження торфовищ – найбільшого сховища вуглецю на землі, яке покриває близько 23% території Шотландії.