Now Reading
Стелла Маккартні запустила власну лінію косметики

Стелла Маккартні запустила власну лінію косметики

Стелла Маккартні запустила власну лінію косметики

Органічний догляд за шкірою класу люкс

 

Стелла Маккартні запускає свою власну лінію косметики Stella, яка створюватиметься за допомогою LVMH. До неї, згідно з мінімалістською концепцією бренду, увійдуть лише три засоби: очищаючий Reset Cleanser, сироватка Alter-Care Serum і крем Restore Cream. Звичайно, всі вони будуть вироблятися з екологічно чистих речовин, косметика буде веганська і не буде тестуватися на тваринах.

«Я не та людина, яка хоче купити мільйон продуктів для різних областей мого обличчя, – каже Стелла Маккартні. –Я хочу мінімум продуктів, й щоб вони працювали. Хочу, щоб вони були гідної якості та доповнювали мій спосіб мислення та життя. Я прагнула зробити найчистіший із доглядів за шкірою в люксовому сегменті».

Стелла Маккартні запустила власну лінію косметики
Стелла Маккартні відома як активний борець за екологію

Протягом останніх трьох років Маккартні та спеціальна команда LVMH працювали над рецептурою та упаковкою, а свіжий трав’янистий аромат продуктів розробив парфумер Френсіс Куркджян. Листя гвоздики, соснова смола та ментоловий евкаліпт є основними нотами.

Інгредієнти для сворення косметики надходять із Північної Європи та виготовляються з перероблених харчових відходів, таких як сквален, побічний продукт виробництва оливкової олії, а також екстракт квіток вишні, що діє як антиоксидант. Крім цього склад включає органічну гірську породу самфір, яка, як стверджується, багата ненасиченими та насиченими жирними кислотами, а також фітостеролами для розгладження тонких ліній та зморшок.

Стелла Маккартні запустила власну лінію косметики

Читать также
Стелла Маккартні запустила власну лінію косметики

Бренд відмовився від інгредієнтів, процес виробництва чи екстракції яких забруднює довкілля. Крім того, було вирішено відправляти продукцію до США морськими шляхами, а не авіа, внаслідок чого вуглецевий слід колекції скорочується більш ніж на третину. Бренд також усунув необхідність у ватяних дисках або одноразових зразках. Вартість продуктів варіюватиметься від $60 до 140$. Косметика вийде вже цього місяця і буде доступна на офіційному сайті бренду Stella McCartney.

Упаковка є міксом одноразової і довговічної. Продукти будуть поставлятися у м’яких пакетах, що переробляються, в стилі дитячого харчування, зроблених з деревних відходів, і розливатимуться в перероблені скляні пляшки та банки, які можна використовувати повторно. Наприклад, крем у скляній банці коштуватиме близько 105 доларів, а повторно наповнити ту ж баночку на порядок дешевше — 85 доларів.

Крім того, Стелла підтримуватиме неурядову організацію Wetlands International, жертвуючи 1% від чистого продажу коштів. Гроші підуть на збереження торфовищ – найбільшого сховища вуглецю на землі, яке покриває близько 23% території Шотландії.

0 0 vote
Article Rating
Какова ваша реакция?
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Влюбился
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Лайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Нелайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Под вопросом
0
Subscribe
Notify of
guest
0 Комментариев
Inline Feedbacks
View all comments

© 2024 INSIDER Усі права захищені.
Будь-яке копіювання та відтворення тексту, зокрема часткове та у будь-яких формах, без письмового дозволу правовласника заборонено.


НАШІ ПАРТНЕРИ
Depositphotos