The Coat показали капсульну колекцію у кольорах української пшениці
З думками про Україну
Український бренд The COAT by Katya Silchenko представив нову капсульну колекцію, що втілює сучасну інтерпретацію українського етносу.
До неї увійшли сукня-футляр, декорована мереживом, спідниця з фіксаторами, піджак з контрастними рядками та короткі топи.
Для їх створення дизайн-команда бренду використовувала натуральні тканини – бавовну та льон.
Лінійка втілена у кольорах української пшениці.
«Різні одиниці цієї колекції відшиваються у різних куточках України, яку продовжує бомбардувати ворог. Тільки зараз я зрозуміла усю біль слова “незламні” (в дитинстві я не розуміла, чому стільки болю в наших піснях та віршах). Але все буде Україна і добро обов’язково переможе, бо інакше бути не може!» – коментує власниця та дизайнер бренду Катя Сільченко.